Gå til innhold

Itsrejk har født :)


Itsrejk

Anbefalte innlegg

Mandag 12. januar kom min lille Kornelius til verden, på noe dramatisk vis. Først en superkjapp fødsel, og så hastekeisersnitt ved full åpning. Fødselshistorie kommer senere. Heldigvis gikk alt fint, og gutten hadde det prima hele veien, og er frisk og fin. Koser oss på barsel ved St. Olavs nå, og har bare godt å si om sykehuset. Ingen grunn til å grue seg om du skal føde her! :)

 

Lykke til, dere som fremdeles venter på januarbabyene deres! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gratulerer så mye!!!

 

Barsel på St.Olav er et hyggelig sted å være. Jeg har selv overnatta der et par netter den siste tida, pga mase-rier, men er hjemme igjen nå da...

 

Kos deg masse med Kornelius!! Selv har jeg 13 dager til termin, men vil helst at noe skal skje nå... Helst i går.... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med prinsen! Har 18 dager til termin nå og skal på St.Olavs. Har to gutter fra før, men de er født i Bergen, så er litt spent ja... Godt å høre at du hadde en positiv opplevelse, og at alt står fint til med dere! Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så mye med Kornelius!!

 

Skal føde på st.Olavs jeg også. Termin på lørdag (17.01)

Dette er min nr.3.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhhh,gratulerer så mye.

Godt det endte bra,selvom det ble litt dramatisk!

Gleder meg til å lese full oppdatering;)

Her blir det sete fødsel,med termin den 31.

Fikk beskjed om i dag at bekkenet mitt var stooort(13,5) og gutten blir ca 3500,så da satser jeg på en bra og ukomplisert sete fødsel!

Kos deg masse med din lille Kornelius(nydelig navnevalg) og nyt at det hele er over;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Litt morsomt dette, for da var vi kanskje på føden samtidig? Jeg ble igangsatt tidlig på dagen og skulle ha en ny tablett i ni-tida på kvelden. Den ble forsinka pga et keisersnitt som kom litt brått på, sa de... Kanskje det var deg? Jeg fikk også en kjapp fødsel på bare 4,5 timer og de sa det var mye hastverk på flere den natta.

Har bare positive opplevelser fra St.Olavs og hadde en helt super jordmor under fødselen!!

Lykke til videre med Kornelius =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...