prinzezze_2år_venter på spire Skrevet 14. januar 2009 #1 Skrevet 14. januar 2009 Jeg hadde eggløsning 6 eller 7 januar (eggløsningssmerter og postivi test 6januar) i forhold til andre ganger har jeg ikke noe symptomer i grunn.. bare stikkinger en gang i blandt i livmora, men det er ikke ofte.. kanskje dette kan være ett godt tegn fremfor de andre gangene jeg har trodd at jeg har vært gravid med masse mensmurringer og ømme bryster og kvalmhet så jeg hold på å kaste opp.. men denne gangen er det annerledes.. Hvordan kjenner dere det og når har dere tenk å teste?? tror ikke jeg klarer å vente over helgen.. mulig jeg prøver en på lørdag eller søndag. IKM 20januar..
Mamsen og litjen + lillebror Skrevet 14. januar 2009 #2 Skrevet 14. januar 2009 Jeg har IKM mandag 19, men tenkte jeg skulle teste på søndag Sambo har bursdag da, så det hadde jo vært en artig presang :) Men, jeg vet ikke jeg... Noen ganger føler jeg på meg at det er noe der inni, mens andre ganger tror jeg ikke jeg kan være gravid. Jeg har vært litt småkvalm, har mensmurringer i magen og ryggen og ømme pupper... Men nå leter jeg jo etter symptomer også! Dette er første pp, så jeg blir ikke skuffa hvis jeg ikke er gravid, men det hadde jo vært utrolig gøy med en liten skatt utpå høsten en gang da Lykke til i helgen! :)
prinzezze_2år_venter på spire Skrevet 14. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. januar 2009 Det hadde jo vært den perfekte burdagsgaven da Håper det er en liten spire inni der da : ) masse lykke til Høstbarn er fint: ) har ei jente på 2nå selv som er født i september : )
MillyMe Skrevet 14. januar 2009 #4 Skrevet 14. januar 2009 Litt morsomt "Mamsen", jeg har også IKM mandag 19, og samboer har bursdag søndag 18! Jeg tror ikke jeg klarer å vente med å teste meg så veldig mye lenger, jeg har utrolig vondt i puppene, samt stikninger i nederste del av magen og lysken. Håååååper på det beste Lykke til dere, krysser fingrene!!!
Mamsen og litjen + lillebror Skrevet 14. januar 2009 #5 Skrevet 14. januar 2009 Oi, det var jo litt rart MillyMe Håper på det beste for oss! :) Jeg har en på 3 som også er født i september, og det var en flott tid å få han på, så det hadde vært fint med et septemberbarn til. Håper mannfolka våres får en flott bursdagspresang på søndag da Frokost på senga med rundstykker, kaffe, kake og positiv test
prinzezze_2år_venter på spire Skrevet 14. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 14. januar 2009 Noen som har prøvd å teste enda? Jeg testet bare for morroskyld (det er jo såå mange her inne som tester positivt suuper tidlig) så hvorfor ikke.. testet i går altså: 7dager etter eggløsning.. men den var hvit som snø hehe..
Mamsen og litjen + lillebror Skrevet 14. januar 2009 #7 Skrevet 14. januar 2009 Nei, jeg tør ikke teste. Har lyst, men er redd for å få negativ test egentlig... Må nok vente til søndag
mammas skatter <3 Skrevet 14. januar 2009 #8 Skrevet 14. januar 2009 har IKm 20/21 jan. tok en test for artihet i dag, den va kvit.som forventa. men skal til gyn i mårra, så e litt spent på ka han si. å om han har fått svara på blodprøva mi om e har hatt el. å om han ser noe på undersøkelsen..... spent ja..... men har egentli på følelsen at enkel pergo ikke hjalp på me..... har vel den samme følelsen som før mens de siste månedene...... vondt/stikk/øm i magen. å at e får så vondt under og etter sex i magen.
21.april Skrevet 14. januar 2009 #9 Skrevet 14. januar 2009 Jeg har overhode ingen symptomer. Pleier å få ømme bryster ca en uke før ikm men har ikke engang det. Frykter jo at jeg kanskje ikke har hatt el, men håper samtidig at det kan være et tegn på graviditet.... Er i pausemnd etter pergotime så det er jo ganske deprimerende om jeg ikke har hatt el....
SpennendeTid Skrevet 14. januar 2009 #10 Skrevet 14. januar 2009 Har IKM 19-21 engang, var litt kluss med syklusen min denne gangen. Har hatt regelmessig syklus på 26 dager siden i sommer, men forrige gang kom tr plutselig på dag 22!! Er på evig jakt etter symptomer, pleier ikke å ha ømme bryster, men har hatt det de siste par dagene... Håpet er der,men forbereder meg på at det kanskje ikke er noe der denne gangen heller. Vet ikke om jeg tør å teste før over helgen...:-)
Gjest Skrevet 14. januar 2009 #11 Skrevet 14. januar 2009 Hei hei snupper ... nå føles det innmari lenge til IKM... den er ikke før lørdag i uke 4. Men er allerede øm i brystene, litt mer utflod og vært kvalm igår og i dag ... Håper det er en liten hemmelighet i magen allerede... er med godt mot. har skikkelig godfølelse denne gangen... hvordan er det med resten da?? Spennende.
SuperKlar86Gravid Skrevet 14. januar 2009 #12 Skrevet 14. januar 2009 ja, dette er 5 pp nå etter SA, så jeg håper håper. Har av en eller annen grunn en bedre følelse denne pp. Kanskje fordi vi hadde mye mer sex i denn pp en andre pp`er... Jeg kjenner svært lite.. Hatt litt "bevegelse"/ små murringer, og mye mer utlfod enn vanlig. Veldig lotion aktig, og mye. Jeg har også lit tømme pupper ( eller brystvorter).. Men dette har jeg da hatt før uten at det var noe spes. Har også litt humørsvinginger, men det kan jo ha med hele prøvinga å gjøre. MEN jeg er optismist !! Har IKM ca 22-23 januar... Skal ikke teste før da...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå