Gå til innhold

Fleire som ikkje klarer "vanlige" bukser alledere????

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg e 6+1 og klarer ikkje vanlige bukser, det samme skjedde med første, men da klart eg i det minste joggebuksene mine.. Nå klarer eg kje nåke, må ha joggebuksa langt oppo magen... Har ganske stor mage som er igjen etter første...

Blir da heilt teit å måtte gå med mammabukser allerede???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg måtte åpne knappen i uke 5 denne gangen :-/ Nesten litt pinlig, hehe... Nå er jeg i uke 11 og har brukt mammabukse noen ganger, men prøver å unngå det siden jeg ser dobbelt så gravid ut med en gang da (vi har ikke fortalt om det enda og sliter nok som det er med å skjule magen). Men nå har jeg seriøse problemer med vanlig bukse, selv med åpen knapp, har økt med 17-18 cm rundt midjen selv om jeg ikke har lagt på meg...

Skrevet

Eg har veldig stor mage etter første så eg kan sjule da ei god stund ja... Eg syns rett og slett da e ubehagelig og litt vondt me bukser :(

Skrevet

Det tok bare et par uker før jeg følte at jeansene mine var for trange... jeg har en tøybukse som er litt finere enn vanlig joggebukse som jeg bruker mye, men om dette går riktig vei så må jeg nok ut og kjøpe mammabukser om ikke så lenge, he he :)

Skrevet

Jeg kjøpte min første mammabukse i går er i uke 12 i morgen. Det var så deilig å slippe de trange buksene:)

Skrevet

Ja.... Må nok snart ut å handle mamma bukser eg også... Har berre ei fra før.... Viss eg ikkje ende opp med å berre gå med kjoler då... Uff nei da kan vel ikkje bli så galr

Skrevet

Hei jeg er også 6+1 venter nr 3 nå, og jeg var nesten flat på magen før jeg ble gravid men i dag når jeg skulle på jobb måtte jeg krype til korset å ta på mamma bukse jobb boksen min som var litt for stor før jul spriker nå med 3-4 cm mellom knappen og knaphullet syns det er helt tragisk men med nr 2 begynte jeg med mammabokse i uke 8-9

Skrevet

Hei!

Har det sånn eg og. Er akkurat 6 veker i dag...

Venter nr 2. Sist brukte eg ikkje mammabukser før uke 14 trur eg...

Har som du litt mage etter første.

Har ikkje orka å trimme det vekk, og gjekk opp 30 kg sist, så har fortsatt mellom 10 og 15 att.... Huff...

Føler meg stor, sjølv om ikkje babyen er stor.

Har brukt litt tights og strømpis med kjole el skjørt. og dei største buksene mine..

Beste som fins er store velour bukser!!!

Er så godt å høre at fleire har det slik!!

Skrevet

Er 6+2 og føler magen er diger! Pappa'n sier det bare er noe jeg innbiller meg, men når knappen i buksa ikke går igjen...ja da er det noe som vokser. Venter også nr 2, og hadde ikke ventet at det skal begynne å vise så fort. Fant frem en gammel mamma-bukse, men kommer jeg med den på jobb, da blir jeg vel avslørt....

Skrevet

Jeg er 5+6 på vei med førstemann, og føler også at de vanlige buksene begynner å stramme. Hadde ikke forventet at det skulle være sånn... Men får vel gå til innkjøp av et par mammabukser jeg også, det føles som et stort skritt i seg selv:)

Skrevet

Akk ja. Sist tror jeg ikke jeg hadde mammabukse før i syvende mnd, nå får jeg ikke kneppet de vanlige buksene fra uke 5. Helt sykt. Har fått stor mage alt, er i uke 11 nå...men vekta er den samme, det er litt rart syns jeg,.vet ikke helt om jeg liker utviklingen:)))

Skrevet

Hehe. nei da skal ikkje vera lett... Eg har så stor mage etter første eg, så eg får desverre ikkje sjå ein voksande mage... Får berre venta å sjå når den bli fastere om nåken mnd...

Skrevet

Jeg har et par bukser jeg klarer enda, men da må jeg "sagge" litt under en lang genser ;) Ellers går det mye i skjørt og kjoler om dagen. Magen er heldigvis ikke så stor at det synes, men omkretsen har nok blitt større for bukser er helt uutholdelig... Jeg er 7 +1. Sist gikk jeg i vanlige bukser til jeg var godt over 20 uker. Ikke morro dette her.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...