emma83 Skrevet 14. januar 2009 #1 Skrevet 14. januar 2009 dette må man vel levere på nav-kontoret selv,nå i permisjonstiden?? vet noen om det er nå frist? har glemt det helt av.
mamarama og lille banan Skrevet 14. januar 2009 #2 Skrevet 14. januar 2009 du kal ikke levere det, nav innhenter opplysningene elektronisk nå
elskerlivet Skrevet 14. januar 2009 #3 Skrevet 14. januar 2009 Stemmr, nytt av året er at jeg slipper å sitte å registrere inn 4000 skattekort i januar-DEILIG med elektronisk link til likningskontoret ja..oppdateres en gang i døgnet, så ved endringer skal du heller ikke gjøre noe i forhold til NAV
mamarama og lille banan Skrevet 14. januar 2009 #4 Skrevet 14. januar 2009 men skal arbeidsgiver ha kortet?
emma83 Skrevet 14. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 14. januar 2009 ja skal de det?? så flott,da trenger jeg ikke stresse me det,takk for svar:)
Nattinatta Skrevet 14. januar 2009 #6 Skrevet 14. januar 2009 når er det skattekortet skal/skulle være inne hos arb.giver? Er det før lønningen i januar? Eller ikke før i feb.? Mener å ha hørt at de bruker skatteopplysninger fra året før i jan... Jeg skal nemlig endre på skattekortet mitt, men ikke fått gjort det før nå, og lønn blir jo sendt ut nå i disse dager.. hmm... kjedelig å bli trukket 50%, men de får en vel tilbake ved skattepengene eller?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå