Gå til innhold

hjelp!! skattekortet??


Anbefalte innlegg

Skrevet

dette må man vel levere på nav-kontoret selv,nå i permisjonstiden?? vet noen om det er nå frist? har glemt det helt av.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

du kal ikke levere det, nav innhenter opplysningene elektronisk nå :)

Skrevet

Stemmr, nytt av året er at jeg slipper å sitte å registrere inn 4000 skattekort i januar-DEILIG med elektronisk link til likningskontoret ja..oppdateres en gang i døgnet, så ved endringer skal du heller ikke gjøre noe i forhold til NAV

Skrevet

men skal arbeidsgiver ha kortet?

Skrevet

ja skal de det?? så flott,da trenger jeg ikke stresse me det,takk for svar:)

Skrevet

når er det skattekortet skal/skulle være inne hos arb.giver?

Er det før lønningen i januar? Eller ikke før i feb.?

Mener å ha hørt at de bruker skatteopplysninger fra året før i jan...

Jeg skal nemlig endre på skattekortet mitt, men ikke fått gjort det før nå, og lønn blir jo sendt ut nå i disse dager..

hmm... kjedelig å bli trukket 50%, men de får en vel tilbake ved skattepengene eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...