Gå til innhold

April: Da har jeg kjøpt meg ny bil.


polarn & pyrene

Anbefalte innlegg

Ny og ny, den er brukt. Har ikke råd til ny bil med en lønn i huset. Jeg har jo en golf stasjonsvogn nå, men den er jo alt for liten. Jeg får jo knapt inn vognen i den og barna har liten plass i baksetet. Og nå som jr skal opp en str i sete så har jeg ikke plass til andre enn meg o g barna i bilen.

Så jeg kjpte meg en eldre mercedes stasjonsvogn i går som har stor plass til barn + andre i bilen. Skal hennte den på fredag og jeg gleder meg til det allerede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Grattis!!

Er så morro med ny bil syns jeg - gubben har allerede planlagt hva vi skal ha om et års tid når minsten er over "verste" vognperiode og jeg gleder meg allerede, haha. Tipper det skal bli godt å få plass til dere alle sammen og kanskje litt mer bagasje enn et halvt brød ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny bil! Blir nok veldig godt med større plass!! :)

 

Vi kjøpte oss avensis i sommer, og er super førnøyd! God plass til vogn og barn!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer så masse! Det er kjempedeilig å få større plass i bilen med små barn. Skulle vært en rettighet egentlig...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjører en Mercedes A140, et lite blåbær av en konebil... men den er imponerende romslig, så selv om det er den eneste bilen jeg har til disposisjon så er den mer enn romslig nok for oss 2. Fikk vogna lett inni da jeg fremdeles brukte den, men da hadde vi stasjonsvogn i tillegg. Som enslig mamma med milliongjeld så det synger etter har ikke råd til å bytte bil, det går altfor mye i tap, så jeg beholder den så lenge den ikke koster meg skjorta i reperasjoner.... (Høres sikkert råflott ut å kjøre Merce i min situasjon, men tro meg: det er en billig bil uten noe fancy greier... ,-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...