Gå til innhold

Noen som vet av samlivskurs???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg og kjæresten min fant nylig ut at vi skal ha barn og ønsker i den anledning å komme oss på et samlivskurs. Dette vil vi fordi ting ikke alltid går problemfritt mellom oss, snarere tvert i mot. Vet noen hvordan vi akn komme i kontakt med noen som kan hjelpe oss med dette? Jeg har sjekket opp bufetat sine sider, om "godt samliv", men ser ikke at de tilbyr kurs i Nordland der vi bor.

Anyone?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hør med familievernkontoret om de har kapasitet til ta dere inn på samtaler - bedre føre var enn etter snar :)

Skrevet

www.modumbad.no - her finner du info om PREP-kurs. Disse kursene er forebyggende og passer godt for dem som vil være føre var. Det er sånn at kurset går over en helg, og man bor i tilknytning til kurslokalene. Dette krever at dere har anledning til å reise bort en helg.

Håper det løser seg for dere! Gestalt-terapi kan også være konstruktivt. Sjekk ut www.gestalt.no eller evt www.nordhelle.no sistnevnte er en veldig dyktig dame, psykolog og advokat og med spesialkopetanse innenfor mekling. Holder til i Oslo, så jeg vet ikke hvor aktuelt det er for dere da.

Klem

• 2 uker senere...
Skrevet

anbefaler PREP-kurs! Kjempebra:-) Og det er ikke "problemorientert" men fokuserer heller p åhvordan man skal kommunisere og løse problemer før de vokser ut av proposjoner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...