Cammiilla87 Skrevet 14. januar 2009 #1 Skrevet 14. januar 2009 Er 14+6 på vei nå og var hos jordmor for første gang i dag. Fikk høre hjertelyden og det var kjempestas:) Endelig har jeg bekreftelse på at det er noe der:) Er det flere som har følt usikkerhet ang om det er noe der, før dere virkelig har fått det bekreftet, enten UL eller fosterlyd? Først nå føler jeg meg gravid (visst det i 11 uker), sett bort i fra kvalme/oppkast/lavt blodtrykk/tretthet osv..
AdrenaLine Skrevet 14. januar 2009 #2 Skrevet 14. januar 2009 Jeg har vært på to ultralyder og begge gangene har jeg vært engstelig for at fosteret plutselig skulle være dødt. Første gangen fikk jeg også tanker om at jeg hadde innbilt meg hele greia og at jeg ville komme på ultralyden og det var helt tomt i magen... Ganske normalt tror jeg
*Mamma09* Skrevet 15. januar 2009 #3 Skrevet 15. januar 2009 Sånn har jeg hatt det også, har vært på ultralyd i uke 10 og hørte hjerteslag i uke 12, men er fortsatt redd for at fostret skal dø. Så gleder meg til neste gang jeg skal til legen og når jeg skal til obligatorisk ultralyd. Blir fint å få bekreftet liv enda en gang. Har ikke fått noe mage og har ikke lagt på meg noe, så blir litt bekymret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå