Gå til innhold

Har blitt strippet i dag :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Håper det setter i gang noe! Er 38+1 i dag :) Sist svangerskap fødte jeg dagen etter stripping men langt fra sikkert det har noen effekt på meg denne gangen... Spent! :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så spennende :)

kan hvem som helst bli strippet og gjøres det på jordmor kontroll? er 38+2 selv og har mye vanskelige kynnere, så kunne godt tenkt meg hjelp til å få litt fortgang i prosessen :)

lykke till

Skrevet

heldig du er:D hvorfor fikk du det?jeg er like langt som deg hehe :D:D termin 29/1

Skrevet

Hva er stripping for noe da??

Skrevet

Hei IVF-skatt i magen 'fødeklar'

Jeg ser at du også har en IVF-skatt i magen. Fikk ikke til å sende deg PM. Bare lurte på noe utenom dette temaet. Åssen dag har du fått termin i forhold til uttak/innsetting? Jeg forstår ikke regnemåten til legen min på Riksen som har satt termindatoen. Jeg hadde uttak en tirsdag og innsetting en torsdag. Jeg trodde da at terminendatoen ville bli på en torsdag, altså 40+2 etter uttak, og skifte av uke på en tirs. Men jeg bytter uke på en søndag og har terminato på en tirs. Skjønner ikke dette. Hvordan er det med deg?

Det nærmer seg veldig nå. Får håpe strippingen hjelper på. :-) Jeg er 31+4, så jeg kommer sakte men sikkert etter.

Lykke til!

Skrevet

Stripping er at man tøyer livmorhalsen og løsner litt på fosterhinnen. Jeg var veldig moden og med litt åpning så er nok derfor hun gjorde det. Jeg spurte ikke en gang :) Men er veldig glad hun gjorde det altså!! Jeg er veeeeldig fødeklar! Og det så hun på meg sa hun, hehe :)

Skrevet

Hei 74skytte!! :)

Legen min har regnet termin ut fra uttak (slik som du mener er riktig) det vil si uttak på en tirsdag og innsett torsdag, og termin på en torsdag 40 uker og 2 dager senere :) Jeg bytter da uke på en tirsdag. Skjønner ikke hvordan han har regnet det ut. Hm... Lykke til du også!!

Skrevet

Det var godt å få bekreftet at jeg har rett. :-)) Men det spiller jo egentlig ikke noe rolle. Det er 2 dager. Da slipper jeg å gå altfor langt over tida. UL viste 16 mars, legen sier 17. mars, og jeg mener 19 mars, så det er ikke så mye om å gjøre. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...