Gjest Skrevet 14. januar 2009 #1 Skrevet 14. januar 2009 Har sett etter deg her inne. Hvordan går det med deg?
erteposen + 4 Skrevet 14. januar 2009 #2 Skrevet 14. januar 2009 Hei, hei:) Det går bare bra, og blødningene har nesten stoppet. Det ser mye bedre ut, og jeg får lov til å bevege meg mer. Er veldig lettet og jeg er jo snart ferdig med første trimester. Hvordan går det med deg? Har du fortalt alle at dere venter nr 4?
Gjest Skrevet 14. januar 2009 #3 Skrevet 14. januar 2009 Så godt å høre! Har tenkt på deg. Nei har ikke fortalt noe, ingen utenom de vi måtte fortelle det til (sjefen og slikt). Skal på UL i morgen, så da får jeg se om alt ser greit ut eller ei. etter det kan vi heller fortelle det til folk. Går fint med meg, bare veldig sliten for tiden.
erteposen + 4 Skrevet 14. januar 2009 #4 Skrevet 14. januar 2009 Hvor langt er du på vei? Jeg er mye mer sliten denne gangen, og kan sove to døgn i strekk:) Måtte nesten fortelle det til eldstemann siden han er svært sensitiv når det kommer til sin mor. Nesten litt skremmende:)
Gjest Skrevet 14. januar 2009 #5 Skrevet 14. januar 2009 Er i uke 11. Du da? Jeg kunne nok sovet mye, men har ikke mulighet med tre små og krevende jobb, så går rundt og er kronisk trøtt og kjempesliten i stede, men går det også. Regner med det verste gir seg snart uansett siden jeg snart er over i 2. trimester :-)
erteposen + 4 Skrevet 14. januar 2009 #6 Skrevet 14. januar 2009 Er også i uke 11. Tror 5 august er termin datoen, men skal til ul om ikke så lenge. Igjen:) Jeg satser på at jeg kommer tilbake på jobb så raskt som mulig. Er sykmeldt enda, men savner jobb. Da er det slutt på 13 timers netter:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå