elize m/3 prinsesser & 1 prins Skrevet 14. januar 2009 #1 Skrevet 14. januar 2009 Får ikke til å åpne noe som helst jeg:o(
Gjest Skrevet 14. januar 2009 #2 Skrevet 14. januar 2009 Usikker , men tror det er på kort siden nederst på telefonen. glasssiden skal være opp... så nettopp en kollega legge inn sim kortet i sin Iphone ... og om jeg ikke husker helt feil, tok han ut en slik "beholder" derfra, som han la sim kortet inn i
brooklyn Skrevet 14. januar 2009 #3 Skrevet 14. januar 2009 oppå på toppen. man trykker en nål nedi det pittelille hullet og en beholder kommer ut. kortet dkal inni den.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå