karebear Skrevet 14. januar 2009 #1 Skrevet 14. januar 2009 vi er blitt proevere!!! paa ordentlig!!! etter mye om og men og en samboer som var "litt klar men ikke helt" i en hel evighet, saa er vi endelig blitt enige om aa proeve. sluttet paa p-piller for nesten to aar siden grunnet bivirkninger, har brukt kondom siden, men det forsvant ogsaa litt foer jul. og naa skal vi steppe opp saken enda mer, med iskald beregning av EL og det hele... jeg er saa spent, saa spent og maatte bare dele det med noen som jeg vet vil forstaa! har ikke sagt noe konkret til familie og venner - vi er i begynnelsen av 30-aara saa det burde vel ikke komme som en overraskelse paa noen. jeg foeler at jeg setter nok press paa meg selv og mine mentale, praktiske og oekonomiske forberedelser for en eventuell baby, uten at andre behoever aa legge til noe ekstra, enten det er positivt (trenger ingen heiagjeng akkurat, jeg er utaalmodig nok selv saa det holder) eller velmenende negativt ("men dere som ikke eier eget hus enda!"). som sagt, utrolig spent og glad og maatte bare faa gitt uttrykk for det takk for at dere gadd aa hoere paa.
Dotten Skrevet 14. januar 2009 #2 Skrevet 14. januar 2009 Så koselig da.. Endelig! Masse lykke til, og håper dere slipper å henge her inne så altfor lenge, men kan hoppe videre til 1. tri fort fort! Lykke til!
Prosjekt_baby84 Skrevet 14. januar 2009 #3 Skrevet 14. januar 2009 Gratulerer med status som prøvere. Jeg vet så godt hvordan det føles når han er litt klar, men ikke helt der enda. Det er frustrerende så det holder. Men når de endelig kommer og sier at de er med, så er det verdt ventetiden. Utålmodig ja, velkommen i klubben. Jeg så utålmodig at jeg nesten sprekker. Kanskje også fordi alle blir gravide rundt meg, og jeg vil ikke henge så lenge etter. Er i venteperioden mellom EL og mens nå. Den er rett og slett FOR spennende for en stakkar. Tenker du å kjøre EL tester, tempe..?
karebear Skrevet 14. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 14. januar 2009 temping er neppe noe for meg, jeg er rett og slett ikke organisert nok til daglig naar det gjelder EL-tester, saa klarer jeg ikke helt aa bestemme meg. blir det for mye stress? dessuten vet jeg med erfaring at samboeren ikke reagerer saerlig bra paa mas og klare ordre... kjenner jeg meg selv rett, saa blir det ett par pp'er uten, og hvis det ikke gir resultater, saa blir det nok fort EL-testing her i gaarden ogsaa. og den EL/mens perioden - jeg overrasket virkelig meg selv i jula, visste jo utmerket godt at vi ikke traff EL (ikke at vi proevde "paa ordentlig" heller), men tror du ikke jeg klarte aa innbille meg at det jo kanskje kunne vaere en bitte-bitte-bitte liten sjans, og gikk der og lurte likevel helt til det motsatte ble bevist! lykke til med din oenskedroem!
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 14. januar 2009 #6 Skrevet 14. januar 2009 Gratulerer som prøver, og velkommen hit! Masse lykke til med prøvingen, håper du blir raskt gravid!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå