Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

uff fikk en liten blødning i natt, også i dag er det sånn mensen aktig.. er i uke 7 og blir veldig engstelig når dette skjer. var hos legen og han sa at det var ganske vanelig men man blir jo ganske redd..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er ganske normalt. iallefall en tredjedel av alle gravide opplever blødninger.(uten at det er noe galt. der hvor det går galt,havner i andre statistikker)

du bør be legen om en ultralyd om et par uker, for å se om hjertet slår. en så lenge kan det være at du ikke ser noenting, fordi lille er så bitteliten. men om et par uker, bør du kunne se et lite blinkende hjerte!

lykke til

Skrevet

jeg hadde også nettopp blødninger, er litt over 7 fullgåtte uker nå. Jeg blødde friskt blod, og fikk henvisning til ul. Der fikk jeg se en liten spire med et bankende hjerte. :-) Gynekologen sa at et levende embryo ikke var noen garanti for at det går bra, men jeg ble iallefall beroliget av å se den lille og hjerteslagene. har små-blødd litt etter dette også, men satser på at alt er som det skal. Håper det går fint med deg også, det går jo som regel bra!!!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...