*Udon'tKnowMe* Skrevet 14. januar 2009 #1 Skrevet 14. januar 2009 Jeg fikk ny tlf i julegave, 13.des.. nå virker den ikke mer, altså holdt den i en måned.. Jeg synes det er unødvendig å skulle være uten telefon når min er så ny.. så.. kan jeg kreve å få en ny? eller heve kjøpet? istedet for å reparere den..
LisaColli Skrevet 14. januar 2009 #2 Skrevet 14. januar 2009 du har reklamasjonsrett ja, i og med at den er ødelagt. om du har kvittering, så kan du sikkert få en ny. men noen plasser er de ganske strenge, så det kan være de vil prøve å reparere den først. da kan du i allefall kreve en lånetelefon i mellomtiden:)
*Udon'tKnowMe* Skrevet 14. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. januar 2009 Jeg har kvitto ja, men jeg vil ikke ha den reparert..selv om jeg får låne telefon.. Den er trossalt nesten helt ny.. Da vil jeg heller ha pengene tilbake, eller ha en helt ny tlf.. Møkk-teknologi, ingenting som funker lengre.. Skulle holdt meg til de gode gamle murstein telefonene...
3 nydelige jenter <3 Skrevet 14. januar 2009 #4 Skrevet 14. januar 2009 Jeg kjøpte en ny mobil på en lørdag klokka 5. Det var en utstillingsmodell da de ikke hadde flere. Da jeg kom hjem oppdaget jeg at den hang seg opp i tide og utide og skrudde seg av uten videre. Jeg dro tilbake mandag klokka 10, men jeg fikk ikke ny!!! De skulle reparere den!! Jeg ringte forbrukerrådet, men det hjalp ikke. De har rett til å reparere den for samme feil 2 ganger! Men det kan hende du er heldig!!! Jeg var på Elkjøp..
*Udon'tKnowMe* Skrevet 14. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 14. januar 2009 Æsj, da må jeg vel bare reparere den da.. Møkk altså.. Jaja.. Takk =) men at ikke du fikk ny, DET synes jeg var dålig..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå