Turboguri Skrevet 14. januar 2009 #1 Skrevet 14. januar 2009 Noen som har lagd ukemeny på middag å vil dele den med meg???
erteposen + 4 Skrevet 14. januar 2009 #2 Skrevet 14. januar 2009 Du kan få vår. Vi lager ukesmeny sammen med barna på søndagen: Mandag: hamburger med seikaker, grovt brød, salat, paprika, gulerot og kålrotsticks og yoghurt dressing (matyoghurt med ketchup, salt, chilli, pepper og sitron). Lager retten med ovnbakte potetbåter også. Tirsdag: brokkoli, paprika, løk stekes og tilsettes fetaost, pesto og fullkornspasta. Onsdag: Wok med laks, paprika, brokkoli, løk og terriakye saus med honning og fullkornsnudler (hektisk dag, og grønnsaken kuttes opp dagen før når jeg lager middag og laksen lages ferdig i marinade dagen før. 15 min å lage middag) Torsdag: Kyllingsuppe (eple, hønsebuljong, hakka tomat, fløte, sukker, kyllingfilet, salt, karri og pepper. Super enkel suppe) med brød. Fredag: Hummus og osvnbakte rotgrønnsaker. Lørdag: Havregrynsgrøt og pizza om kvelden. Søndag: Sushi Vi har stort sett smoothie til barnetv hver dag, enten som drikke eller som is (frossen banan, frossne bær og yoghurt). Grei måte å få i barna bær.
Renate :-) Skrevet 14. januar 2009 #3 Skrevet 14. januar 2009 Denne uka hos oss ser slik ut : Mandag - Kokt makrell, potet og gulrot.. Tirsdag - Hamburger med masse salat og litt pf Onsdag - Stekt breiflabb, potetpure, gulrot og brokkoli. Torsdag - Koteletter med potet og gulrot. Fredag - Tomatsuppe med makaroni, kjøttboller og hvitløksbrød. Lørdag - Hjemmelaget pizza. Søndag - Ribbe med potet, surkål og kålrotmos.
*Little Miss Sunshine* Skrevet 14. januar 2009 #5 Skrevet 14. januar 2009 Denne uke blev det: -Hjemmelaget lasange med grøntsaker og søtpotet i. -Selerirotsuppe med brød -Stuning med oksekød,søtpotet, celerirot,gullerot,pastinak,potet, friske urter, hvitløk,citron, løk, tomatpure og rødvin med grov brød til -Suppe med ovnsbakt paprika -Hjemmelaget pizza med salat -kylling med rotfrukter i ovn -kylling og karrysuppe med nudler Blev mye suppe denne uke, men det var litt tilfeldig
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå