Gå til innhold

Tips stellekommode!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er så praktisk å ha kommode og stellebord i ett, men jeg har problemer med å finne en uten badekar oppi (dette vil jeg ha utenom). Fikk et tips om å bare kjøpe en passe bred vanlig kommode, og kjøpe stellepute utenom!:) Perfekt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vurderer det, og fant en kommode på ikea, men er redd den er litt for høy. Den var 1.m. Jeg vet ikke jeg. Kikka på de andre stellebordene de har på ikea også, og de var rundt 1,80-1,90. Skal se hva jeg finner rundt omkring.

Skrevet

Jeg har strevd med akkurat det samme... har funnet en på Jysk som er uten badekar, kostet 1 700,- da, men det er jo billigere enn de fleste andre stellekommoderm skuffer i.

Skrevet

Jeg også har sett litt på den ifra Jysk :) Virker helt grei den..

Har sett litt rundt etter vanlige å billigere komoder, men der er ingen som passer måla til ei stellematte..

Skrevet

på Ikea har dem en komode, med 3 skuffer. vi kommer til å kjøpe den, for vi har stellematte som vi legger oppå. kjøper evt bare en glidematte under, så den ikke skal gli:)

da går det også ann å bruke komoden til noe annet når barnet ikke trenger det lenger!

• 4 uker senere...
Skrevet

Vi kjøpte nettopp en leksvik stellekommode på IKEA. Ikke noe badekar i den, og den kostet 1100 kr. ca.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...