♣ Christiane ♣ Skrevet 14. januar 2009 #1 Skrevet 14. januar 2009 -du har angst for magesmerter som kan være en sa, men bekymrer deg over manglende stikkinger/murringer. -du syns kvalme er noe herk, men blir skikkelig bekymret hvis den skulle forsvinne før uke 12 -å komme seg til uke 12 har blitt større en bursdag og julaften tilsammen -når man kunne tenke seg å ta ul minst en gang i uka. -når du gransker deg selg i speilet for å se etter synlige blodårer /større bryster og mørkere brystvorter. -når treg mage har blitt helt ok, selv om luftsmertene holder på å få deg i knestående innimellom. -når du mener at humøret er helt fint, men hisser deg opp over at postmannen slamrer for mye med lokket på postkassa. -når du bare er litt fysen og kan spise middag to ganger.
Augustibarn '09 + junibarn '12 Skrevet 14. januar 2009 #2 Skrevet 14. januar 2009 Hehehe, ja - jeg er nok i 1. trimester jeg, ikke noe tvil om det...! Week 12, initiating count down...
~ spiren ~ Skrevet 14. januar 2009 #4 Skrevet 14. januar 2009 haha, kjempe morsomt! var som å lese om meg selv..
ifie Skrevet 14. januar 2009 #5 Skrevet 14. januar 2009 Haha! Veldi bra! Den trege magen blir jeg nok aldri fortrolig med...
mor-igjen med 3 flotte barn Skrevet 15. januar 2009 #6 Skrevet 15. januar 2009 Dytter!!! Knall bra! Godt med slike setninger når en går og venter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå