Gå til innhold

Uke 30 - Urinveisinfeksjon igjen!!:-(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal til legen for tredje gang med urinveisinfeksjon, VONDT. Vært bra en periode nå, men selvfølgelig kom den tilbake. Har jo vært sååå nøye med alt.

Slitsomt å måtte gå på kur så mange ganger i svangerskapet, nesten litt engstelig. Hadde en kur i uke 12, en i uke 16 og så blir det vel en til nå...:/

Noen som har tips om hvordan unngå dette??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har selv begynnt med tranebær kapsel en gang om dagen, pluss at jeg drikker RIKELIG med vann. Det kan virke som det har hjulpet på meg. Veldig viktig og ta seg en dusj og tømme blæra etter sex.

Hadde kur for urinveisinnfeksjon i uke 13 og 23. Nå er jeg i uke 33 og har ikke merket noe mere til det.

Har alltid hatt 3+ blod i urinen min, etter jeg begynnte med tranebær har det gått ned til 2 +. Så det kan jo se ut som det er bra.

Bruk ull undertøy nå som det er kaldt ute.

Håper noe av dette kan hjelpe deg.

Hilsen ei som ikke har tall på hvor mange ganger hu har hatt urinveisinnfeksjn i sitt liv.

Skrevet

Jeg er i uke 31 og har også urinveisinfeksjon :(

Får nesten ikke ut urinen jeg da jeg sitter på do, så vidt det sipler litt da jeg presser på. Jeg vet at jeg drikker altfor lite vann, men ikke så lett å gjøre noe med det for jeg får sånn halsbrann og blir så kvalm at jeg orker ikke å fylle magen med noen ting.....aller minst vann.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...