Gå til innhold

ville du tatt buss i ca 7 timer alene med en 2 åring??

Anbefalte innlegg

Skrevet

vil ta med snuppa på tur, men er litt redd hun ikke har tålmodighet til å sitte så lenge i en buss.. er redd for trassing, særlig siden jeg reiser alene med henne.. har de barneseter på bussene forresten? usikker.. kom gjerne med forslag til hva man kan finne på for å underholde henne ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ikke med min 2 åring!! Han hadde trengt mer enn et sete i 7 timer!!

Skrevet

Jeg skal reise alene med 3 barn, 2,4 og nyfødt.

11 timer med tog og 4 timer med buss :)

Jeg tar med dvd-sjermene, noen nye bøker jeg kan lese for de og litt godt å knaske på :)

Jeg har reist alene med 2 barn alene maaaange ganger og du blir vant til det :)

På langdistansebusser pleier de å ha et barnesete i bussen. Sånn 0-18 kg bakovervendt!

Lykke til!!

Skrevet

Jeg underviste av og til i Ålesund, og hadde med meg 2 åringen min flere ganger på en 9 timers busstur. Det var mange 4 ferger, og et lengre stopp der vi var ute og sprang. Gikk veldig fint. Vi tar ofte buss i åtte timer hele familien, og det går greit. Har med laptop/ipod til film, mat som er morsom å pakke opp osv.

Skrevet

det blir kanskje 3 stopp i løpet av turen (2 ferjer). hun har vært med i bil det strekket flere ganger, og det har alltid gått bra. men da sitter hun alene i baksetet da. blir kanskje noe annet når jeg sitter ved siden av henne..

Skrevet

3 barn ja, Frøken.. hehe :) da må jo jeg klare 1 :P

dvd-skjermen er et must i hvertfall, da kan hun faktisk sitte stille.. gruer meg litt kjenner jeg :P skal strekket Ålesund - Trondheim :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...