Gjest Skrevet 14. januar 2009 #2 Skrevet 14. januar 2009 Overser du meg på msn, eller?? :-O *snurt* He he, nå våkner nok snart lillebolla uansett, så...
Silja FullFres McQueen Skrevet 14. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. januar 2009 Hehe, nei... Skulle til å svare deg, så kom Eldstefrøkna hjem, og så klikka msn, og så glemte jeg det... ;P Skal til å slå av nu, hoppe i dusjen før jeg drar på jobb... UuuuuUUUUUuuuuuUUUUUrk!
Tøysetipp Skrevet 14. januar 2009 #5 Skrevet 14. januar 2009 Profilen min ble hacket. Så jeg deaktiverte den for en stund. Var jo for så vidt andre gang vedkommende kom seg inn på profilen min. Holder en litt lav profil, men kommer sterkere tilbake vet du. Håper det går bra med deg. Om man kan si det sånn da. Mange klemmer fra meg til deg i dag også.
Silja FullFres McQueen Skrevet 14. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 14. januar 2009 Herrejesus... *smack til den personen* Hvilke syke personer gjør slikt da?! De har et alvorlig problem... Klemmer tilbake=)
Tøysetipp Skrevet 14. januar 2009 #7 Skrevet 14. januar 2009 Person(er) som mister kontrollen når den andre går videre. Synd og trist. God jobb da snuppa! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå