*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 14. januar 2009 #1 Skrevet 14. januar 2009 Kan jeg spise den nå, eller bør jeg kaste den? Ha i bakhodet at jeg er gravid.
moota m storebror&lillebror Skrevet 14. januar 2009 #2 Skrevet 14. januar 2009 Det står vel på den hvor lenge den er holdbar!? Jeg spiser ofte sjokolade som er eldre enn det, tror ikke den er dårlig. Kan kanskje smake litt rart om den ikke har vært innpakket da.
Nattinatta Skrevet 14. januar 2009 #3 Skrevet 14. januar 2009 det må da gå fint!!! Sjokolade holder seg jo en stund det... Hadde jeg ikke sjenket en tanke! Bare spis du!!
Himmel og hav Skrevet 14. januar 2009 #4 Skrevet 14. januar 2009 Sjokolade er holdbar i månedsvis i romtemperatur, så det er helt sikkert greit.
Vekten 78 Skrevet 14. januar 2009 #5 Skrevet 14. januar 2009 Satt nå her i helga og spiste melkesjokolade som var kjøpt i august jeg. Lever ennå ;o)
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 14. januar 2009 Forfatter #6 Skrevet 14. januar 2009 Hehe, tenkte ikke på å sjekke om det var holdbarhetsdato. Det var det altså, så nå gumler jeg julenissesjokolade for harde livet! Nam nam!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå