Gjest Skrevet 14. januar 2009 #1 Skrevet 14. januar 2009 For snart 3 år siden mista jeg pappaen min i kreft, i fjor vår fikk vi sjokk beskjed om at mamma også hadde fått kreft, men idag på første etter kontrollen fikk vi vite at kreften er borte!!! Jeg er så letta og håper bare at svineriet holder seg borte for alltid !
alvis Skrevet 14. januar 2009 #2 Skrevet 14. januar 2009 Ååå så bra at hun er frisk nå og jeg krysser fingrene for at kreften aldri mer kommer tilbake.
Chiquita Bananas Skrevet 14. januar 2009 #4 Skrevet 14. januar 2009 Så bra !!! Det ordnet seg til slutt ) Det var det jeg sa - ordner seg for snille piker. Håper bare det forblir slikt hos mora mi også.....
Silja FullFres McQueen Skrevet 14. januar 2009 #6 Skrevet 14. januar 2009 Kjempebra!! =D Skjønner godt du er glad ja =D
Candy girrrl Skrevet 14. januar 2009 #7 Skrevet 14. januar 2009 Hei Idefix! Sååå kjekt å høre! Nå ble jeg glad ) Så det blir en gutt til Hebbie? Hilsen trådskulkeren;
Gjest Skrevet 14. januar 2009 #8 Skrevet 14. januar 2009 Titsi, du lever ...Hehehehe SAVNER DEG !!!! Kikka etter deg på msn også.... Hebbie planlegger allerde nr 3 hun, ;0)
trippeltopp Skrevet 14. januar 2009 #9 Skrevet 14. januar 2009 så bra med gode nyheter - håper det holder seg sånn! Er ufattelig vondt hvor mange som blir rammet av kreft - hver eneste en som bekjemper den er et lyspunkt for alle de som fortsatt er rammet.. Lykke til videre - håper dere får mange gode år!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå