Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

For snart 3 år siden mista jeg pappaen min i kreft, i fjor vår fikk vi sjokk beskjed om at mamma også hadde fått kreft, men idag på første etter kontrollen fikk vi vite at kreften er borte!!!

 

Jeg er så letta og håper bare at svineriet holder seg borte for alltid !

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ååå så bra at hun er frisk nå og jeg krysser fingrene for at kreften aldri mer kommer tilbake.

Skrevet

Så bra !!!

Det ordnet seg til slutt :o) Det var det jeg sa - ordner seg for snille piker.

Håper bare det forblir slikt hos mora mi også.....

Skrevet

Kjempebra!! =D Skjønner godt du er glad ja =D

Skrevet

Hei Idefix!

Sååå kjekt å høre! Nå ble jeg glad :))

 

Så det blir en gutt til Hebbie?

 

Hilsen trådskulkeren;

Skrevet

Titsi, du lever ...Hehehehe SAVNER DEG !!!!

Kikka etter deg på msn også....

 

Hebbie planlegger allerde nr 3 hun, ;0)

Skrevet

så bra med gode nyheter - håper det holder seg sånn!

 

Er ufattelig vondt hvor mange som blir rammet av kreft - hver eneste en som bekjemper den er et lyspunkt for alle de som fortsatt er rammet..

 

Lykke til videre - håper dere får mange gode år!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...