Gå til innhold

Min mor trenger en oppmuntring

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så jeg vurdere å kjøpe noe til henne.

Men hva?

Tenker litt på slikt morsmykke eller hva dere har snakket om her inne. Noen som har bilde av ett slikt?

Eller andre forslag?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har sett en del sånne morsmykker, men liker de ikke. Her er et bilde, men det finnes i ulike former og typer.

http://www.personligesmykker.com/Mammasmykke/p57939_127437.aspx

Kommer jo litt an på hva stil moren din har. Jeg har en veldig kunstner/husflids mamma, og på norway design finner jeg smykker til henne:)

Da mamma var syk sist kjøpte vi et kashmir/silke sjal til henne i dus lilla, og så malte gutta mine en treboks (panduro) og klipte til pappkort som passet perfekt oppi. Delte ut korta mellom søskene mine (sikkert 50) og så skrev vi et minne om mamma, en morsom hendelse, noen stod hvorfor hun er en flott mor/bestemor/svigermor, et dikt osv. og på baksiden var der stort sett bilder som et barnabarn tegnet. Hun kunne trekker opp et kort når hun trengte det, og boksen var med henne gjennom hele behandlingen og pleiere leste det til henne når hun var for dårlig.

Skrevet

Å nå ble jeg så rørt at jeg begynnte å gråte.

Dette var en kjempebra ide :)

Vet du om smykket finnes i engleform?

Skrevet

Kjøp en kurv og fyll den med gode ting. Det har jeg gjort en del ganger til familie og venner som har trengt litt ekstra "omsorg". Jeg pleier å putte oppi ting som:

en god bok eller lydbok,

en god krem eller håndkrem,

bergamottolje til bad/duft eller massasje (den er avslappende),

litt håndlaget konfekt,

god te eller kaffe,

myke ullsokker,

ansiktsmaske osv,

rett og slett ting jeg skulle ønske at noen ville gi til meg når jeg trengte det!

Gjest Mammamoms med prinsesse
Skrevet

Min mor er av typen som elsker blomster, så jeg har gitt henne store, flotte bukketter!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...