Fallerifallera Skrevet 14. januar 2009 #1 Skrevet 14. januar 2009 Hehe, vet ikke hvordan jeg ellers skal forklare det. Men når jeg ligger på ryggen er magen knallhard og buler ut på vestre side, men ikke i det hele tatt på høyre. Kan ikke huske at det var sånn sist. Er ca 12 uker i dag (men veeldig usikker, for har ikke så mye å gå etter...) Har vært sånn et par uker nå. Er det vanlig?
*Troika* Skrevet 14. januar 2009 #2 Skrevet 14. januar 2009 Jeg er også "skjev, og det er fordi babyen ligger for det meste på en siden:-)
Fallerifallera Skrevet 14. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. januar 2009 Men har den kommet så langt opp allerede liksom? Jeg er muligens litt lengre enn 12 uker på vei da eller?
Nybakt tobarnsmamma Skrevet 14. januar 2009 #4 Skrevet 14. januar 2009 Har også skjev mage.. Ser det nær jeg står, går ut på høyresiden liksom..
lmx Skrevet 15. januar 2009 #5 Skrevet 15. januar 2009 Hei=) Min mage er og slik, buler kun ut på høyre side. Har snakket med en venninne som er jordmor og hun sier at det mest sannsynlig er at livmoren min er skjev noe som er helt normalt. Og at dersom man ikke har smerter eller annen ubehag er det ingenting å bekymre seg for. Skal på UL om noen få timer så da får jeg svar på hva det kommer av at jeg er så "rammeskjev":)
Gjest Skrevet 15. januar 2009 #6 Skrevet 15. januar 2009 Hei jeg er sånn om morgenen, tror det er urinblære som er full og presser babyen mot venstre. Er blitt litt bedre nå som jeg er lenger på vei:-) 16+3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå