Gå til innhold

Magesmerter.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde så fryktelige magesmerter i sted. Men ikke der nede liksom. Langt oppe ved ribbeina. Har gitt seg litt nå. Hva kan det ha vært? Kom å gikk i en halvtimes tid. Huff blir jo så engstelig så tidlig i svangerskapet. Noen som har noen beroligende ord til meg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har noe av det samme, og det kjennes rett og slett ut som luft i magen. Men vet ikke om det er det.

Skrevet

hehe, nå begynte jeg å lure på om du hadde svart til deg selv. hehe.

men dere har jo nesten likt nick!

høres ut som luftsmerter ja! vondt, og ganske så normalt. men ikke farlig, heldigvis!

Skrevet

Huff ja får håpe det er det. Kvalmen kom som kastet over meg i natt også. Så føler meg redusert i dag.

Skrevet

jeg har også hatt det slik i en uke nå...føles veldig ut som luft!

skikkelig vondt innimellom...godt å høre det er flere, for da er det nok ikke farlig;-)

Skrevet

ikke farlig, men forferdelig vondt.

Men det er ikke luft, det er mest sannsynlig magesyre, som ikke kommer opp i spiserøret, emn som "sitter" mer i mellomgulvet.

en gaviscon eller link hjelper nok masse, og prøv å unngå ting som kaffe, sterk mat, brunost, sjokolade, cola ol som kan gi mer magesyre

Skrevet

takk for tips, nutti...

har ikke tenkt tanken på at det var magesyre,men du kan tro det hjalp med et par novaluzid;-)

ah, du har reddet en god natts søvn nå;-)

Skrevet

det har jeg også hatt...og det var mest i begynnelsen.de første gangene ble jeg redd og tenkte at dett var dett.men fant ut det måtte være luftsmerter og syns det var verre hvis ei stram bukse strammet på magen.så hjalp når jeg kneppet den opp..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...