Hb31 Skrevet 14. januar 2009 #1 Skrevet 14. januar 2009 Er det farlig for baby? godt med kremost..åsså den med med urter,,,
River Skrevet 14. januar 2009 #2 Skrevet 14. januar 2009 Har lest at kremostene går helt fint for gravide å spise.
*mamma til prinsesse vil ikke* Skrevet 14. januar 2009 #3 Skrevet 14. januar 2009 Det står i brosjyren at man skal være forsiktig med myke oster og kremoster. Men dersom det er Tine produkt, så kan du nok helt fint spise den. Tine har forresten laget egen produktside på tine.no. Der kan du se hva det inneholder og om det er fremstilt av rå melk (noe det veldig sjeldent er).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå