4blir5 Skrevet 14. januar 2009 #1 Skrevet 14. januar 2009 og som har 2 eller flere barn. Når kom kvalmen med 1 mann? Når kom den med neste, eventuellt kom den ikke? Var 2 svangerskap bedre/verre enn første? Forskjell på kvalmen om man bærer jente eller gutt? Var selv plaget med ekstrem kvalme og oppkast gjennom hele forige svangerskap, kvalmen startet i uke 5 og gav seg ikke før etter fødsel. Nå er jeg snart 6 uker med nr 2 og lurer på hvordan dette svangerskapet blir. Er jevnt kvalm hele dagen, men langt i fra så ille som forige gang, har bare kastet opp 3 morgener.
hit og dit Skrevet 14. januar 2009 #2 Skrevet 14. januar 2009 Med førstemann så var eg ekstremt kvalm fra uke åtte til tolv. Spydde og sov i fire veker. Dagane gjekk i å spise frukt, spy og spise igjen, deretter sove. Etter dei fire vekene var eg heilt fin. Fikk jente Med andremann vart eg kvalm i uke 6 og holder på enda (uke 9-10), men den er ikkje like ille. Enkelte dager er heilt grusomme, mens andre er heilt fine. Denne gangen har eg meir bismak i kjeften og er meir sårbar for lavt blodsukker. Og denne gangen hjelper det å spy. Aner ikkje kjønnet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå