Gå til innhold

andre her som hadde termin 12 januar eller rundt der?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mmm jeg har i morgen. Så viss 15 januar teller så ja. Hvordan går det med deg da? Noe tein til at minsten har tenkt å melde sin annkomst snart?

Skrevet

har en del modningsrier.. men ingen andre tegn!

venter på at kanskje slimproppen eller vannet går så jeg ser litt fremgang :)

enn med deg? er du førstegangs.?

Skrevet

har en del modningsrier.. men ingen andre tegn!

venter på at kanskje slimproppen eller vannet går så jeg ser litt fremgang :)

enn med deg? er du førstegangs.?

Skrevet

Ja jeg er førstegangs. Kun hatt mensen vondt i ca 3 uker nå. Håpet jo at noe skulle skje før da, men det ser dårlig ut.

Hvor kommer du fra? Jeg bor i Bergen =)

Jah, går vannet så er du liksom i gang på den ene eller andre måten!!! Har du prøvd noen kjerringråd da??

Skrevet

Vet ikke helt om jeg hører hjemme her, men jeg har hvertfall termin på fredag 16..:)

Er 2.gangs og har ingen tegn overhode på at noe skal skje i nærmeste fremtid. Har en del kynnere, men de har vært der lenge. Får modningsakupunktur, så håper det hjelper på modningen hvertfall...:)

Skal en tur til jordmor i morgen, så tenker å høre om hun kan sjekke hvordan det står til med modning ol. Sier hun at det ser bra ut skal jeg få akupunktøren til å sette igangsettingsakupunktur fredag eller tirsdag. Aner ikke om det funker da..:) Ei venninne av min mor (som er litt alternativ) har også sagt at hun føler på seg at noe vil skje på lørdag.

Ellers er det vel bare å vente og se!:)

Skrevet

Hadde termin 11..Men ingenting har skjedd.. åå.. Mister nesten motet når man leser fødselshistoriene til de som har termin 14 dager ETTER meg.. :P Men, sånn er det bare...

Skrevet

isi ;)

jeg er fra et område nær Bodø :)

Har prøvd meg med å springe i trapper, spist møsbrømlefse, sex og gådd mye.. meeen neida, kan ikke si noe hjalp :) så var det jo denne berømte fullmånen, men jeg sitter her fremdeles i spenning..

Skal til jordmor i morgen og da skal hun undersøke meg og tøye litt :)

det kan jo bli spennende.

Skrevet

Jeg er så uuutrolig lei av å vente =/

Marte, har du hatt håp om å få før tiden siden du er andregangs.? for da er du vel rimelig lei? =/

Fomle89, Jeg vet akkurat hva du snakker om.. + at alle vennene mine som skulle ha etter meg og rundt denne tiden har fått, å jeg sitter fremdeles å venter.. irriterende..

Skrevet

Ungmor; Nei, kan ikke si at jeg har noe tro på å føde før tiden selv om jeg er 2.gangs. Gikk 15 dager over tiden sist, så belager meg på overtid denne gangen også...:S

Skrevet

Har termin i morgen den 15. Gutten min kom fredag 09.01 :=)

Hadde mye utflod i form av slim i dagene før, og litt løs mage...ellers ikke så mange tegnene...samme dagen som han kom merket jeg at jeg var litt "rar" i magen bare... Lykke til alle! :=)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...