isi* med liten januar spire!! Skrevet 14. januar 2009 #2 Skrevet 14. januar 2009 Mmm jeg har i morgen. Så viss 15 januar teller så ja. Hvordan går det med deg da? Noe tein til at minsten har tenkt å melde sin annkomst snart?
ungmor09 Skrevet 14. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. januar 2009 har en del modningsrier.. men ingen andre tegn! venter på at kanskje slimproppen eller vannet går så jeg ser litt fremgang enn med deg? er du førstegangs.?
ungmor09 Skrevet 14. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 14. januar 2009 har en del modningsrier.. men ingen andre tegn! venter på at kanskje slimproppen eller vannet går så jeg ser litt fremgang enn med deg? er du førstegangs.?
isi* med liten januar spire!! Skrevet 14. januar 2009 #5 Skrevet 14. januar 2009 Ja jeg er førstegangs. Kun hatt mensen vondt i ca 3 uker nå. Håpet jo at noe skulle skje før da, men det ser dårlig ut. Hvor kommer du fra? Jeg bor i Bergen =) Jah, går vannet så er du liksom i gang på den ene eller andre måten!!! Har du prøvd noen kjerringråd da??
flypapir Skrevet 14. januar 2009 #6 Skrevet 14. januar 2009 Vet ikke helt om jeg hører hjemme her, men jeg har hvertfall termin på fredag 16.. Er 2.gangs og har ingen tegn overhode på at noe skal skje i nærmeste fremtid. Har en del kynnere, men de har vært der lenge. Får modningsakupunktur, så håper det hjelper på modningen hvertfall... Skal en tur til jordmor i morgen, så tenker å høre om hun kan sjekke hvordan det står til med modning ol. Sier hun at det ser bra ut skal jeg få akupunktøren til å sette igangsettingsakupunktur fredag eller tirsdag. Aner ikke om det funker da.. Ei venninne av min mor (som er litt alternativ) har også sagt at hun føler på seg at noe vil skje på lørdag. Ellers er det vel bare å vente og se!
Gjest Skrevet 14. januar 2009 #7 Skrevet 14. januar 2009 Hadde termin 11..Men ingenting har skjedd.. åå.. Mister nesten motet når man leser fødselshistoriene til de som har termin 14 dager ETTER meg.. Men, sånn er det bare...
ungmor09 Skrevet 14. januar 2009 Forfatter #8 Skrevet 14. januar 2009 isi jeg er fra et område nær Bodø Har prøvd meg med å springe i trapper, spist møsbrømlefse, sex og gådd mye.. meeen neida, kan ikke si noe hjalp så var det jo denne berømte fullmånen, men jeg sitter her fremdeles i spenning.. Skal til jordmor i morgen og da skal hun undersøke meg og tøye litt det kan jo bli spennende.
ungmor09 Skrevet 14. januar 2009 Forfatter #9 Skrevet 14. januar 2009 Jeg er så uuutrolig lei av å vente =/ Marte, har du hatt håp om å få før tiden siden du er andregangs.? for da er du vel rimelig lei? =/ Fomle89, Jeg vet akkurat hva du snakker om.. + at alle vennene mine som skulle ha etter meg og rundt denne tiden har fått, å jeg sitter fremdeles å venter.. irriterende..
flypapir Skrevet 14. januar 2009 #10 Skrevet 14. januar 2009 Ungmor; Nei, kan ikke si at jeg har noe tro på å føde før tiden selv om jeg er 2.gangs. Gikk 15 dager over tiden sist, så belager meg på overtid denne gangen også...:S
Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 14. januar 2009 #11 Skrevet 14. januar 2009 Har termin i morgen den 15. Gutten min kom fredag 09.01 :=) Hadde mye utflod i form av slim i dagene før, og litt løs mage...ellers ikke så mange tegnene...samme dagen som han kom merket jeg at jeg var litt "rar" i magen bare... Lykke til alle! :=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå