AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 14. januar 2009 #1 Skrevet 14. januar 2009 Noen som har vært i London med jentene og har noen tips til en vellykket tur? Vi drar en fredag og hjem på mandag.Jeg har vært der tre ganger tidligere, men begynner å bli noen år siden sist. Tips til billig hotell og gode steder å gå ut å feste..?? Vi er 4 mammaer med 07-barn alle sammen, og gleder oss til å endelig feste litt igjen og shoppe i en verdensmetropol..! :0)
Nit@™ Skrevet 14. januar 2009 #2 Skrevet 14. januar 2009 Jeg og datteren min var i London i juni i fjor. Vi bodde på The Strand Palace Hotell, og det var midt i blinken. Kort vei, uansett om vi ville shoppe, se severdigheter, kort vei både til buss og undergrunn osv. Nå var det ikke noen festing på oss da, siden hun bare var 17 1/2, men avstandene var korte også til utesteder. Egentlig et litt dyrt hotell, men via hotells.com fikk vi ganske rimelig overnatting. Vi var der fra torsdag til søndag, så vi var også langweekend. Lykke til med tur! London er en flott by hvor man kan oppleve masse på kort tid!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå