Trollunn Skrevet 14. januar 2009 #1 Skrevet 14. januar 2009 Noen som vet om det stemmer? Var noen rykter om dette sjø, skulle absolut ha vist det helt sikkert! Går nå an å ringe de da...kanskje?
Phu Skrevet 14. januar 2009 #2 Skrevet 14. januar 2009 de sa så på butikken når jeg var der på fredag....
isi* med liten januar spire!! Skrevet 14. januar 2009 #3 Skrevet 14. januar 2009 Står på slgsavisen de har ute nå "Få også med deg det store utstyrssalget som starter 17.januar!!!". På sistesiden. Da blir det vippestol og bæresele på minsten vår satser vi på
Trollunn Skrevet 14. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 14. januar 2009 Åååå, tusen takk folkens!!! Finner jeg salgsavisen på nett?
Maysan81<3+gutta<3 Skrevet 14. januar 2009 #5 Skrevet 14. januar 2009 Jeg fikk beskjed da jeg var innom at de skulle begynne sitt utstyrssalg den 19.januar
2gullklomper Skrevet 14. januar 2009 #6 Skrevet 14. januar 2009 Utstyrssalgs vs salg? Noe det er lakt mer vekt på i dette salget? noen som vet?
Lykkeligmamma79 Skrevet 14. januar 2009 #7 Skrevet 14. januar 2009 Utstyrsalget starter 19 Januar står det bak på salgs avisen de har ute nå ikke 17.
coradel Skrevet 14. januar 2009 #8 Skrevet 14. januar 2009 Vet at maxi-cosi kommer på tilbud da i alle fall (med isofix-basen)
isi* med liten januar spire!! Skrevet 14. januar 2009 #9 Skrevet 14. januar 2009 Åhh er lengesiden jeg såg det, da var vi på barnasHus og damen bak kassen sa det. Hihi. Men sikkert bare rotet med datoene. Mandag da. Håper BabyBjörn kommer på tilbud
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå