Gå til innhold

Utstyrssalg på Barnas Hus i uke 4?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om det stemmer? Var noen rykter om dette sjø, skulle absolut ha vist det helt sikkert! Går nå an å ringe de da...kanskje?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

de sa så på butikken når jeg var der på fredag....

Skrevet

Står på slgsavisen de har ute nå "Få også med deg det store utstyrssalget som starter 17.januar!!!". På sistesiden. Da blir det vippestol og bæresele på minsten vår satser vi på ;)

Skrevet

Åååå, tusen takk folkens!!! Finner jeg salgsavisen på nett?

Skrevet

Jeg fikk beskjed da jeg var innom at de skulle begynne sitt utstyrssalg den 19.januar

Skrevet

Utstyrssalgs vs salg? Noe det er lakt mer vekt på i dette salget? noen som vet?

Skrevet

Utstyrsalget starter 19 Januar står det bak på salgs avisen de har ute nå ikke 17.

Skrevet

Vet at maxi-cosi kommer på tilbud da i alle fall (med isofix-basen)

Skrevet

Åhh er lengesiden jeg såg det, da var vi på barnasHus og damen bak kassen sa det. Hihi. Men sikkert bare rotet med datoene. Mandag da. Håper BabyBjörn kommer på tilbud

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...