Gå til innhold

hvor rask klarer man å pakke ned og flytte ut av et hus tro? :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

har ikke begynt å pakke i det hele tatt da jeg er så uvel om dagen. Min mann er snart ferdig og snekre og de dagene maleren skal holde på er det god mulighet for oss å drive med flytting sammen.

men jeg ser for meg 5 ukers jobb med å pakke ned jeg :) hehe

hvor raskt er det å flytte når man gjør det effektivt da?

hva er det raskeste dere har flyttet før?

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Det raskeste? 2 dager.... :P Når jeg flytta ut fra eksen :o)

Når sambo og jeg flytta inn i huset vi har nå, tømte vi en leilighet i vestfold, og en i oslo på en uke.... og da hjalp vi hverandre! Så det går bare man er effektiv nok :o) Og da var sambo på jobb også.... :P

Skrevet

Raskeste vi har flyttet.. Vi begynte vel og pakke ned i esker en ukes tid før vi skulle flytte.. Dagen vi skulle flytte var det jo fortsatt masse ting som skulle pakkes.. Men allikevel klarte vi og flytte alt av stort og smått + vaske oss ut av gamle huset og levere det til nye eiere på 48 timer.. hehe.. =)

Skrevet

2-3 dager hvis man får barnfri og er to effektive mennesker. HUSK: kast det som er ødelagt og ikke kan fikses og alt som ikke blir brukt gis bort, eller selges....eller kastes hvis det ikke er verdt å ta vare på, da sparer dere tid. En leid konteiner kan være noe å ha utenfor, for har man et helt hus så er det mye "skit" å bli kvitt også....sett den da helst under et strategisk vindu og hiv alt igjennom det:-)

Flytta noen ganger selv, brukt 2-4 dager...og 2 ganger var jeg også alene, kun hjelp til de største tinga pga tyngden, ellers pakka jeg alt selv på 2 dager.

Skrevet

hehe, raske dere :)

vi skal flytte så kort og har forsåvidt all verdens tid. så er ikke så veldig ivrige på den kjedelige pakke ned delen. får gjøre en del i helga når mannen er hjemme tror jeg. Jeg har pakket norn små esker allerede som er klare for å tas med bort og pakkes opp med engang så går jo radig når man bare setter igang sikkert.

jeg hater å flytte og skal alsri i hele mitt liv gjøre det igjen når jeg er høygravid!! hehe

Skrevet

har begynt å kaste allerde så er mer eller mindre bare å pakke ned og ta med i det nye huset.

men er jo klart det ikke blir noe gjort av å ligge på sofan. hehe, er nok der største problemet er.

er det greit å sette service forsiktig ned i gode,rene esker og sette det rett på plass i skap i nye huset (skal bare kjøre 4 km så kjører pent så det ikke ødelegges) må det vaskes først syns dere? jeg pleier alltid å vakse alt jeg flytter men det er jo ikke noe mer skittent enn om det står i skapene her hel tiden... er jo mye mer jobb med engang man må vaske alt...

Skrevet

Man klarer det på kortere tid enn 5 uker,hvis man ikkke er veldig lik skilpadder da.... ;p

Selv pakket,flytte og vasket vi på 2 dager sist gang vi flyttet,jeg og samboeren min..jeg var i tillegg 6 mnd på vei..

Skrevet

vi skal nok klare det før 5 uker :) men det virker helt umulig nå.

brekker meg bare jeg bøyer meg framover pga noe styr med magesekken nå på slutten av graviditeten så får få mannen til å bøye seg og lempe oppi og så kan jeg pusle med alt annet som må ordnes med :) 2 dager høres ambisiæst ut men om vi klarer det på en uke med kvelder så skal vi vel være fornøyde :) hehe

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...