Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en liten gutt på 14 mnd, i september blir han storebror. Lurer litt på om noen av dere jenter har erfaring i forhold til hva man trenger av ekstra barneutstyr nå som det blir to små i hus. Eventuelt dere som også snart blir 2barnsmamma til 2 tette, hva tenker dere?

Feks, hva med vogn, har dere ekstra sete på vogna eller ståbrett eller gikk dere til innkjøp av søskenvogn?

Håper på mange innspill!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Vi får også to tette. Vår lille gutt er 9 mnd. Skal også ha i september en gang. Jeg lurer på mye av det samme som deg. Mye å tenke på. Helt utrolig hvor mye tanker det blir med engang. Enda så tidlig i svangerskapet vi er.

Skrevet

De to eldste er litt tette (23 mnd mellom). Vi hadde tvillingvogn til dem siden eldste var hjemme noen dager i uken og jeg var endel ute, men det var vel eneste ekstrautstyret vi hadde tror jeg. Eller jo, kjøpte lekegrind også slik at babyen hadde et trygt sted å ligge.

Er utrolig kjekt når de er tette da, mine to er nå 6 år og 4 år og bestevenner 95% av tiden (har en på 1,5 år også, han blir 2 år og 2 mnd når babyen kommer).

Skrevet

jeg har 15 mnd mellom mine to barn, var veldig kjekt ettersom man har det meste fra før ... pappa kjøpte tvillingvogn til meg..... veldig praktisk, utenom i klesbutikker, da den er så bred...

Skrevet

Hei:o) Jeg har ei jente på 15 mnd, som blir storesøster i september. Veldig spennende!! Har faktisk ikke rukket å tenke så langt som til ekstra utstyr enda....men er nå så heldig å ha ei ekstra vogn stående i kjelleren da, så det problemet er egentlig ute av verden allerede, hehe... Tenkte jeg skulle selge den, men skal ikke det nå... Ellers er jeg veeeldig spent på om det blir MYE nye innkjøp av klær, eller om jeg kan bruke alt det rosa jeg har fra før....:) Men er jo en god stund til vi får vite det ja. Spennende blir det uansett, og vi har jo enda god tid til å tenke på dette. Det aller viktigste, som stellebord, badekar og handduker og slikt, har man jo fra før. Så får det andre komme litt etterhvert. Klemmer:o)

Skrevet

Jeg tenker; NY bil! Nytt sted å bo :) hehe..

Skal man ha to sprinkelsenger? Tvillingvogn? Lekegrind blir nok kjekt å ha. Hushjelp ? ;) Hehe.. En ny tripptrappstol.

Skrevet

Vi får to tette - sønnen vår er 9 mnd og vi venter nummer to i september - da er han 17 mnd. Håper å klare oss med ekstra sete på vogna. Jeg tror det blir bra med to tette ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...