Gå til innhold

Hvordan fungerer aktiv sykmelding?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Kan man da gå på jobb de dagene man føler seg i form til det og være hjemme de dagene man er dårligere? Eller må det avtales med sjefen hvilke dager/tidspunkt man skal være på jobb?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det skal avtales hvilke dager/klokkeslett du skal være på jobb, og du skal gjøre ANDRE arbeidsoppgaver enn de du gjør til vanlig i jobben din.

Skrevet

dette var det jeg fant på nav om aktiv sykemelding.

http://www.nav.no/1073745140.cms

 

jeg tror det er viktig å både snakke med arbeidsgiver og legen om dette slik at klare avtaler blir gjort

 

 

Skrevet

jo det skal jo være avtale om dager og tider men likevel så blir de avtalene laget ut i fra din sykdom. noen dager er man rett og slett dårligere enn andre og da kan man ringe sin arb.giver. og noen er i bedre form på formidagen mens andre e i bedre form på ettermiddagen ogdettetaes det hensyn til.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...