Anonym bruker Skrevet 14. januar 2009 #1 Skrevet 14. januar 2009 Kan man da gå på jobb de dagene man føler seg i form til det og være hjemme de dagene man er dårligere? Eller må det avtales med sjefen hvilke dager/tidspunkt man skal være på jobb?
Bøggly Skrevet 14. januar 2009 #2 Skrevet 14. januar 2009 Det skal avtales hvilke dager/klokkeslett du skal være på jobb, og du skal gjøre ANDRE arbeidsoppgaver enn de du gjør til vanlig i jobben din.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2009 #3 Skrevet 14. januar 2009 dette var det jeg fant på nav om aktiv sykemelding. http://www.nav.no/1073745140.cms jeg tror det er viktig å både snakke med arbeidsgiver og legen om dette slik at klare avtaler blir gjort
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2009 #4 Skrevet 14. januar 2009 jo det skal jo være avtale om dager og tider men likevel så blir de avtalene laget ut i fra din sykdom. noen dager er man rett og slett dårligere enn andre og da kan man ringe sin arb.giver. og noen er i bedre form på formidagen mens andre e i bedre form på ettermiddagen ogdettetaes det hensyn til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå