Gå til innhold

Gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Jeg har hatt mensmurringer en stund, småkvalm og økt spyttsekresjon...men tørr ikke håpe for mye. Har IKM på lørdag 17.jan, og lurer på om jeg skal teste meg på fredag..er dette for tidlig? Jeg lurer på hvilken test som er best/anbefales, og hvor mye disse koster? Vil ikke kaste bort en test ved å ta for tidlig, hvis de er veldig dyre.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg har også IKM på lørdag den 17 - og jeg testet positivt på mandag med vanlig CB (Clearblue), altså 6 dager før IKM. Var hos legen i går og leverte urinprøve - den var også positiv. Har masse symptomer allerede, mest brystspreng (er så vondt, så vondt), svimmel, uvel, småkvalm og jeg fryser noe så innmari... Mener det koster 199,- for 2 stk... Ikke alle tester positivt så lenge før IKM, det var bare tilfeldig at jeg testet fordi jeg måtte gå hjem fra jobben på mandag da jeg var så uvel, kvalm og svimmel - tenkte jeg kunne ta en test for sikkerhets skyld =)

Lykke til =)

Skrevet

Tusen takk :) Gratulerer! du er heldig som vet det.. Gruer meg til fredag.. Men pleier ikke å ha mensmurringer så lenge før mensen liksom..kjenner ikke så mye i brystene..skulle ønske jeg var øm:) Kjøpte CB digital idag, så nå er det bare å vente til fredagen kommer..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...