MissSofie - Jente09Baby11 Skrevet 14. januar 2009 #1 Skrevet 14. januar 2009 Jeg er i ganske kjip form om morgenen. Våkner og er sulten. Spiser 1-2 knekkebrød for så at det kommer opp igjen:/ JEg hater å kaste opp, det er så vondt! Jeg føler meg litt dum når jeg hylskriker på badet når jeg kaster opp, men kan ikke noe for det, får så vondt i magen av det:( Utover dagen i 12-13 tiden går det som regel bra og er i bedre form(spesielt etter at jeg tok i bruk seaband). Noen andre som har det sånn? Trodde denne morgenkvalmen var et feil ord jeg, at hvis man var kvalm så var man det hele dagen.... (er uggen hele dagen, men ikke kvalm). Hvordan har dere det?
2prinsesserogbim Skrevet 14. januar 2009 #2 Skrevet 14. januar 2009 Sist svangerskap var eg kvalm om morgenen, men denne gangen begynner da på ettermiddagen og blir verre utøve kvelden.... Hate og å kaste opp, men i går skjedde da med meg og:(
MissSofie - Jente09Baby11 Skrevet 14. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. januar 2009 Huff. Denne kvalmen altså! Blæh:/ MEn det kommer jo noe godt ut av det da:-)
Mamma_til_isabella Skrevet 14. januar 2009 #4 Skrevet 14. januar 2009 Hver glad du ikke er kjempe kvalm på dagen. Jeg er kvalm 24/7 og ingen ting hjelper. Blir snart gal
Gjest Skrevet 14. januar 2009 #5 Skrevet 14. januar 2009 Fram til uke 9 var jeg mest kvalm på morgenen,fram til 12 -1 ca,men nå begynner som regel kvalmen i 5 tiden på ettermiddagen og varer til jeg sovner om kvelden:(forferdelig kjedlig... Kaster ennå opp hver morgen,men så er det over.da kommer det ikke igjen før ettermiddagen...
mia:-) Skrevet 14. januar 2009 #6 Skrevet 14. januar 2009 Hei Jeg er også mest kvalm om morgenen. I mitt forrige svangerskap var jeg kvalm og uggen hele dagen, men heldigvis har jeg sluppet det nå denne gang. Jeg brekker meg/ kaster opp hver morgen så går det som regel over etter det. Hjelper å småspise litt slik at jeg ikke blir sulten for da blir kvalmen verre. Er nok derfor jeg er mest kvalm om morgenen for da har jeg jo ikke mat i magen etter en lang natt. Forrige svangerskap gikk kvalmen over i uke 18, jeg er nå i ue 11 men håper at det ikke varer like lenge denne gangen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå