Lillegull og meg Skrevet 14. januar 2009 #1 Skrevet 14. januar 2009 ..og meg... Nesten 1 år siden vi hadde sex..har selvfølgelig prøvd litt innimellom MEN d er så sååårt. Jeg får så vondt at vi bare må avbryte. stakkars mann blir jo helt frustrert. Snart 5 mnd tulla kom til verden, så når kan jeg forvente at jeg blir "bra" der nede igjen? Flere som har d sånn? Hilsen seksuell frustrert!
~sjiraff~ Skrevet 14. januar 2009 #2 Skrevet 14. januar 2009 Ammer du? I såfall kan du nesten forvente at det vil være like ille til du har trappet ned eller kuttet ammingen. Jeg hadde veldig tørre og ømme slimhinner etter eldste var født og sex var ikke behagelig før hun var 6 mnd og ammingen var på et minimum. Har dere prøvd glidekrem da? Skikkelig oppvarming av deg?
Lillegull og meg Skrevet 14. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. januar 2009 Ja, jeg fullammer enda...har prøvd glidekrem, men d begynner bare å svi etter en stund. Men har igjen å prøve skikkelig oppvarming da.... har ikke fått til d helt pga at vi liksom skal "forte oss" i tilfelle hun våkner. :/
Gjest Skrevet 14. januar 2009 #4 Skrevet 14. januar 2009 Glidemiddel, bruk gjerne med silikon, siden det vannbaserte tørker ut igjen av seg selv mye fortere. Ta den tiden det trenger, det kommer til å være litt ømt der nede til dere kommer skikkelig i gang igjen, og for å få til det må dere rett og slett bare ta dere litt bedre tid, og i tillegg ikke ha for store forventninger. Det blir jo ikke bedre der nede av å la være!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå