Gå til innhold

Flere som er svimmel..??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så svimmel,kjennes ut som alt gynger..Kan ikke huske jeg var det med første mann.. Så,er det normalt?? Er vell ett par mnd på vei,usikkert,venter på UL for å få vite..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

Tror ikke svimmel er uvanlig - jeg er også det innimellom (nå faktisk), kommer når jeg blir litt småuggen.

Skrevet

Hei!

Jeg også er mye svimmel, så du er ikke alene - og jeg fryser, fryser og fryser, brrrrr og er så trøtt så trøtt og har så vondt i puppene mine (mest den høyre) =)

Jeg er bare 3 + 3, testet positivt for 3 dager siden, fikk det bekreftet hos legen i går!!! Synes det er tidlig å få så mange symptomer, det er jo først til lørdag jeg egentlig venter mensen... så jeg testet positivt 6 dager før IKM!!!

Var ikke sånn med førstemann for 4 år siden - hadde jo litt symptomer, men ikke i denne graden her... Lykke til med svangerskapet =)

Klems

Skrevet

Okei.. Enkelte ganger kjennes det ut som jeg har vært på en karusell..(!!) Men,godt å høre at det kanskje er normalt da.. ;)

Skrevet

Det er akkurat som å lese som om jeg skulle ha skrevet det!!

Jeg testet positivt 7 dager før mensen,og fikk kvalme kjempetidlig og hatt det siden.. Og jeg har også bare vondt i den ene,men venstre puppen,hihi ;)

trøtt er jeg også,noe så grenseløst!!

Kan ikke minnes at det var slik med første mann!!

Tenker tanken tvillinger,men tviler.. ;) Kanskje det kommer ei jente denne gangen da:)

Skrevet

jepp!

helt normalt.det er blodtrykket som faller...

Skrevet

Oj - og jeg som tenkte at jeg kanskje får gutt denne gangen?? Har ei jente fra før... Tenk om vi får tvillinger???? Min oldemor på mors siden var tvilling... Hmmmm - får vente å se på en tidlig ul da =)

Lykke til =)

Skrevet

Jeg var veldig svimmel forrige gang. Måtte legge meg nedpå hver morgen etter at jeg hadde dusja, eller sette meg ned inne i dusjen, for å ikke svime av. Jeg hadde visst veldig fint blodtrykk, så legen skjønte ikke helt hvorfor jeg var så svimmel. Venter på at det skal komme nå også...

Skrevet

lillepropell+en til: Jeg er akkurat som deg. er kjempe svimmel uten grunn. litt lavt jern,så tar tilskudd. med en gang jeg blir gravid så knips er jeg helt hjelpesløs. er helt forferdelig. kan liksom ikke lage middag, ikke dysje, eller rydde uten og sitte på en stol og tar masse pauser. det hemmer noe sinnsykt. Veldig åpen for råd,tips for dette er slitsomt. Var slik hele veien med forrige og. Varte vel til 3 mnd. etter hun var født.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...