2 Hærligheter! Skrevet 14. januar 2009 #1 Skrevet 14. januar 2009 Er så svimmel,kjennes ut som alt gynger..Kan ikke huske jeg var det med første mann.. Så,er det normalt?? Er vell ett par mnd på vei,usikkert,venter på UL for å få vite..
Thomine Skrevet 14. januar 2009 #2 Skrevet 14. januar 2009 Hei, Tror ikke svimmel er uvanlig - jeg er også det innimellom (nå faktisk), kommer når jeg blir litt småuggen.
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 14. januar 2009 #3 Skrevet 14. januar 2009 Hei! Jeg også er mye svimmel, så du er ikke alene - og jeg fryser, fryser og fryser, brrrrr og er så trøtt så trøtt og har så vondt i puppene mine (mest den høyre) =) Jeg er bare 3 + 3, testet positivt for 3 dager siden, fikk det bekreftet hos legen i går!!! Synes det er tidlig å få så mange symptomer, det er jo først til lørdag jeg egentlig venter mensen... så jeg testet positivt 6 dager før IKM!!! Var ikke sånn med førstemann for 4 år siden - hadde jo litt symptomer, men ikke i denne graden her... Lykke til med svangerskapet =) Klems
2 Hærligheter! Skrevet 14. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 14. januar 2009 Okei.. Enkelte ganger kjennes det ut som jeg har vært på en karusell..(!!) Men,godt å høre at det kanskje er normalt da..
2 Hærligheter! Skrevet 14. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 14. januar 2009 Det er akkurat som å lese som om jeg skulle ha skrevet det!! Jeg testet positivt 7 dager før mensen,og fikk kvalme kjempetidlig og hatt det siden.. Og jeg har også bare vondt i den ene,men venstre puppen,hihi trøtt er jeg også,noe så grenseløst!! Kan ikke minnes at det var slik med første mann!! Tenker tanken tvillinger,men tviler.. Kanskje det kommer ei jente denne gangen da:)
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 14. januar 2009 #6 Skrevet 14. januar 2009 jepp! helt normalt.det er blodtrykket som faller...
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 14. januar 2009 #7 Skrevet 14. januar 2009 Oj - og jeg som tenkte at jeg kanskje får gutt denne gangen?? Har ei jente fra før... Tenk om vi får tvillinger???? Min oldemor på mors siden var tvilling... Hmmmm - får vente å se på en tidlig ul da =) Lykke til =)
Nr-3-i-Magen Skrevet 14. januar 2009 #8 Skrevet 14. januar 2009 Jeg var veldig svimmel forrige gang. Måtte legge meg nedpå hver morgen etter at jeg hadde dusja, eller sette meg ned inne i dusjen, for å ikke svime av. Jeg hadde visst veldig fint blodtrykk, så legen skjønte ikke helt hvorfor jeg var så svimmel. Venter på at det skal komme nå også...
Lovehearts Skrevet 14. januar 2009 #9 Skrevet 14. januar 2009 lillepropell+en til: Jeg er akkurat som deg. er kjempe svimmel uten grunn. litt lavt jern,så tar tilskudd. med en gang jeg blir gravid så knips er jeg helt hjelpesløs. er helt forferdelig. kan liksom ikke lage middag, ikke dysje, eller rydde uten og sitte på en stol og tar masse pauser. det hemmer noe sinnsykt. Veldig åpen for råd,tips for dette er slitsomt. Var slik hele veien med forrige og. Varte vel til 3 mnd. etter hun var født.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå