Gå til innhold

er dette her totalt uakseptabelt

Anbefalte innlegg

Skrevet

vi har hatt ekteskapsproblemer, vi har vert på randen til å gå fra hverandre.

Vi har ikke vert ute sammen siden minsten ble fødd.

nå har mannen min i et forsøk på å redde ekteskapet avtalt å sende barna til søsteren sin neste helg, så vi kan få litt tid sammen.

tingen er bare den at lørdagen har minsten sin første bursdag. den blir jo feira på mandag da, men alikevell synes jeg det er litt rart å ikke vere sammen med han på bursdagen hans.

men jeg vill jo absolutt redde ekteskapet. og jeg trur han blir gladere for at mamma og pappa fortsatt er gift enn at han var hjemme på bursdagen sin.

hva synes dere? skal jeg gå med på å sende dem vekk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror jeg ville redda ekteskapet. Gutten vet ikke forskjell på lørdag ogmandag alikevel:)

Skrevet

Du sier det selv, trur han blir gladere for at mamma og pappa fortsatt er gift enn at han var hjemme på bursdagen sin.

Siden det er den første bursdagen merker han ikke noe fra eller til uansett.

Skrevet

Blir han ikke bare ett år da? Da skjønner han jo ikke noe av bursdagen sin eller datoer likevel, så jeg synes du skal prioritere ekteskapet.

Skrevet

Jeg ville prioritert ekteskapet:o)

les denne setningen en gang til, helst høyt for deg selv:

"men jeg vill jo absolutt redde ekteskapet. og jeg trur han blir gladere for at mamma og pappa fortsatt er gift enn at han var hjemme på bursdagen sin."

Der har du svaret:o)

Lykke til...

Skrevet

men jeg får så vondt av han. vet at han får det kjempe kjekt hoss ei kjempe flink og kjekk tante. og kjempe kjekke søskenbarn. vet at hun tar veldig godt vare på dem, og di kommer til å synes det er kjempe kjempe stas.

Skrevet

ok. takk for gode svar. da føler jeg meg ikke så rotten for å sende han vekk alike vell

Gjest Morn du
Skrevet

Selvfølgelig ville jeg gått for ekteskapet, ingen tvil om det.

Men synes det er rart at mannen din planla den helgen minsten har bursdag...

Skrevet

Synes ikke det er så veldig rart jeg Splæsh...

Her er det to mennesker som vet at ekteskapet er på vie utfor et stup, begge to er klare for å rette på dette og da får bursdagen til 1- åringen være. De skal jo feire den på mandagen allikevel.

Skrevet

Siden han bare er 1 ville jeg "Utsatt" bursdagen til mandag ja :)

Han aner ikke hvilken dag det er!

Lykke til :)

Skrevet

Det må være den beste bursdagsgaven ever om dere redder ekteskapet! :-)

Han skjønner vel ikke om det er hans bursdag den dagen, om han bare er ett år...Det blir sikkert ei kjempefin feiring på mandag og han kommer til å storkose seg da!

Kos dere og slapp av :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...