*Lykkeliten* Skrevet 14. januar 2009 #1 Skrevet 14. januar 2009 Nu har det murret og stukket i en uke, hver dag! Nederst i magen og i korsryggen.. Skulle hatt mensen 10jan, istedenfor begynte jeg å spotte 4jan, det var brunlig utflod, men litt rosaflekker på papiret om mårran, og det varte i 4-5dager.. Kan jeg regne dette som mensen?? (Det luktet utflod også) hehe.. Vi har vært prøvere i ett år nå.. Så det er helt utrolig hvis jeg er gravid nå.. Kanskje vi har klart det i romjulen, da vi ikke har vært stressa og har hatt fri fra jobben.. hihi..) Hva tror dere? Har dere opplevd lignende? Takker for alle svar! =)
mamma2010♂ Skrevet 14. januar 2009 #2 Skrevet 14. januar 2009 Jeg har også masse murringer nederst i magen.. kjennes ut som mensen kommer hvert øyeblikk! Det har jeg hatt ca en uke, og det pleier jo ikke begynne så lenge før TR..Når har du IKM? Håper du er gravid, spesielt siden dere har prøvd så lenge!
*Lykkeliten* Skrevet 14. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. januar 2009 Hadde ikm 10 januar vettu..=) Idag har jeg vært veldig trøtt og slapp, men det kan jo være noe jeg innbiller meg siden mensen ikke har kommet.. hehe.. Lykke til! =)
pcoskona,gutt10?12 Skrevet 14. januar 2009 #4 Skrevet 14. januar 2009 hei hei:) har hatt konstant slike murringer nå i to-tre dager..,er så ekstremt at æ klarer ikke sitte/ligge i ro nå særlig lenge! skikkelig ubehagelig følelse... har da enda ikke fått tilbake mens etter p-pille slutt i juli08,så tør jo ikke få altfor store forhåpninger,men likevel.. klarer ikke la vær å håpe:) =)
*Lykkeliten* Skrevet 15. januar 2009 Forfatter #5 Skrevet 15. januar 2009 Heisann! Ja, sånn har jeg det også nå.. Klarer nesten ikke å sitte stille.. Og nu plages jeg med treg mage enda... Ohh.. Må bestille tester på nettet nu.. Jeg håååper også i smug, kan ikke si så mye til sambo heller.. Han blir jo også så skuffet hvis mensen kommer til slutt.. Jaja, da er det bare å ønske alle dere en god natt! =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå