En snupp - og en knert i magen Skrevet 14. januar 2009 #1 Skrevet 14. januar 2009 Jeg blir helt forvirret jeg... Jenta vår på 6 mnd. har nå fått gradvis introdusert fast føde, og vi er oppe i 3 "måltider" om dagen, pluss to rene mm-måltider og tenker å starte opp et 4. i løpet av helgen. Morgen mm Frokost grøt, svisker + vann til grøten Lunsj et beger frukt og mm Middag mm Kveld mm og noen te-skjeer middag Leggepupp Sen kveld mm Natt mm Klokkelsett er litt opp og ned. Vi tenker å flytte middagen et måltid tidligere og legge inn kveldsgrøt der hun nå for litt middag. Men det er en utfordring dette med mm og fast føde. Hun vil ikke ha mm etter mat, og får hun først mm vil hun ikke stoppe før hun er mett - ergo lite annen mat Jeg vet hun bare er 6 mnd. og at vi har god tid, og jeg kommer til å amme henne før fast føde - unntatt på grøtmåltidet på dagen for det fungerer så godt som vi har det nå og hun elsker grøt og er ikke så glad i pupp - en god stund fortsatt. Men hvordan legge opp overgangen når jeg skal trappe ned ammingen? Jeg begynner å jobbe om under 2 mnd. så begynner å lure litt. Og hs er ikke interessert i å gi så mye hjelp at det gjør noe...
En snupp - og en knert i magen Skrevet 14. januar 2009 Forfatter #2 Skrevet 14. januar 2009 Prøver meg igjen, jeg Hadde håpet på et par svar. La ikke ut på småtroll 0-1 siden jeg tror det er ganske mange med eldre barn som sikkert også har god peil her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå