Gå til innhold

flere som er kvalme??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er i uke 30, og er kvalm på fjerde dagen. Har vært i kontakt med legen, som sier at livmoren har blitt såpass stor at den presser på magesekken. Det er visstnok ganske vanlig mot slutten. Er det noen som har hørt om dette før? Og er det så lite plass inni der så "tidlig" i svangerskapet?

Fikk beskjed om å prøve noe som heter gaviscon (?) fra apoteket. Andre som har noen råd??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg har også fått tilbake kvalmen nå mot slutten. Er utrolig slitsomt, men ganske vanlig visstnok. Har ikke kastet opp jeg da, heldigvis. Har heller ikke tatt noe for det eller fått noen kloke råd jeg kan dele..:)

Skrevet

Jeg var skikkelig dårlig i 1. trimester, sykemeldt og kastet opp fra uke 7 til 18, så har jeg hatt en kjempeperiode fra uke 18 til 29, da kom kvalmen tilbake (midt i jula) sammen med oppkast.. trodde først dette bare var spysjuka siden den gikk rundt omkring her da, men den har ikke gitt seg enda gitt.. holder på lite mat og drikke, og er generelt veldig dårlig form.. er blitt sykemeldt igjen, og skal inn igjen til legen på fredag.. men ikke mye hjelp å få der gitt :(

gaviscon er for halsbrann og sure oppstøt.. Jeg sitter og sover i sengen om natten nå, fordi jeg får veldig halsbrann om jeg ligger rett ut.. men desverre ikke mye å gjøre med det heller :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...