Gå til innhold

Hvordan går det med alle som venter??


Krissy78

Anbefalte innlegg

Jeg begynner å bli veldig utålmodig selv om jeg ikke har termin før 21 :-( Forrige gang fikk jeg to dager før termin og håper virkelig at jeg ikke må gå over denne gangen heller. Magen begynner å bli veldig tung, det verker i lysken og når jeg går så føler jeg at babyen er på vei ut. Hi hi... Det presser veldig uten at noe skjer...

 

Kveldene er verst så når vi legger oss så krysser jeg fingrene og håper at noe skal skje, men nei!! Jeg må vel bare innse at hun kommer ut når hun vil og er klar :-)

 

Gleder meg SÅÅÅÅÅÅ til å treffe det lille nurket og holde henne tett inntil meg. Det blir gøy å bli fire!!

Lykke til alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er tre dager på overtid, og det er alldeles pyton. Orker ikke gjøre noen ting nesten, så dagene blir laaaange. Sover så mye som mulig for at tiden skal gå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 dager til termin - og jeg er ubeskrivelig lei!!

 

Men sliter veldig med "stråler" nedover i bena så jeg klarer nesten ikke å gå i perioder - og det er pyton altså...... :-((

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 15 dager igjen til termin så er forberedt på å gå ei stund til . Ble strippet i dag men ikke sikkert det blir av fødsel med det første av den grunn, selv om jeg håper veldig :) Er så utrolig klar for å føde og endelig få treffe den lille i magen, spent!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor ble du strippet 15 dager før termin? Hva gjør de da? Jeg er 9 dager på overtid, så jeg er VIRKELIG lei!! Vil bare møte lille krabaten nå!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lei lei lei lei lei.......

 

Skal ha ks den 21 jan, så jeg vet når gutten kommer, men ventetiden blir ikke noe kortere av den grunn......vil det skal skje NÅ!!!!

 

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Føler egentlig at det går over all forventning:)

Syns fortsatt det føles heeelt uvirkelig at jeg snart skal bli mamma!!!

Dagene går greit fort og får gjort masse her hjemme.

Skikkelig start vansker med bekkenet på morningen og etter at jeg har sittet en stund,men det går seg til.

Nå er det foersatt 16 dager igjen til min termin,så kan jo hende jeg og blir litt utålmodig snart,he he...;).

Magen er ikke sååå diger så det går greit,men kroppen er jo blitt ganske tung da....

Kjenner det på natta,sover dårlig og snur meg mye fra side til side...det er et peees.

Ligger å gleder meg til det blir lyst og jeg endelig kan stå opp!

Hold ut jenter,snart har vi alle sammen de vakre små bebisene våre PÅ brystet og ikke INNI magen;)

Skal jammen bli godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde termin i går, å formen siste uken har vert nedangående. Trett trett. Og sulten - ikke sulten - kvalm -saft - ikke saft. Blæææ. Kynnere, mensmurringer og urolige bein. Hehe.

"Kom ut nå før du gjør din mor aldeles tussete!!!!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...