Gå til innhold

Hvor lenge feberfrie- barnehage??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en gutt på 4 år som har hatt feber i 5 dager, kanskje også idag også så da blir det 6. Var hos legen igår og det var bare virus, fin crp osv. Lurer på om jeg skal sende ham i barnehagen imorgen hvis han er feberfri hele dagen. Virker i god form nå men er snørrete og hoster, han har astma så akkurat det kan vare i ukesvis...

Hvor lenge er barna deres feberfrie før dere sender i barnehage? Er det lite med en dag feberfri?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har alltid sendt han i barnehagen etter en feberfri dag:) Så lenge formen ellers er ok. Den hostinga kan jo som du sier vare i ukesvis etterpå så det er ikke noe å gå ut ifra så lenge han ikke plages fryktelig av den.

Skrevet

Godt å høre!! Mannen min syntes nemlig at han skulle være hjemme hele uken... Lett for han å si, ikke han som er hjemme med baby på 6 uker og en 4 åring som trenger å aktiviseres etter mange dager i ro;) Og ikke minst har jeg time hos frisøren på fredag!!;)

Skrevet

Her er det en feberfri dag. Om allmenntilstanden er dårlig på dagen uten feber (slapp, lite mat osv) tar vi en dag til, men hovedregelen her er en feberfri dag før barnehage:)

Skrevet

Helt vanlig praksis med en feberfri dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...