Gjest Skrevet 14. januar 2009 #1 Skrevet 14. januar 2009 Hei hei jenter! Jeg hadde en SA i starten av desember. Har enda ikke fått mensen etter den (jeg blødde i 3 uker) så hadde jeg noen eggløsningstester liggende og prøvde å teste meg de siste dagene, men ble ganske redd i går da teststreken nesten var helt borte. Altså kontrollstreken var ganke sterk, eller vanlig. Men teststreken syntes nesten ikke, måtte se på den i skikkelig lys for å kunne se (nesten som en skyggestrek). Trodde det var noe galt med testen så tok tre stk. alle var like svake. Kjøpte annet merke i dag og det samme skjedde. Urinen var heller ikke utvannet. Noen som har opplevd dette før?? Jeg gikk på pegotime den månden jeg ble gravid også da.
blirjegsnartmamma Skrevet 14. januar 2009 #2 Skrevet 14. januar 2009 det er ikke noen eggløsningshormoner hos deg nå bare, altså eggløsning er ikke på vei enda..
Gjest Skrevet 14. januar 2009 #3 Skrevet 14. januar 2009 Oki Men jeg trodde man hadde litt i kroppen hele tiden. Tidligere har det vært en svakere strek enn teststreken. Og en sterkere enn teststreken rundt eggløsning. men nå er det så vidt man ser noen strek i veldig sterkt lys. Jeg ble litt redd da jeg stod på badet og ikke så noen ting. Har du opplevd dette før?
blirjegsnartmamma Skrevet 14. januar 2009 #4 Skrevet 14. januar 2009 jepp, men jeg har ikke eggløsning i det hele tatt da, det bare funker ikke hos meg.. så jeg tar ikke sånne tester lenger Skal sies at det byttet mellom ingen strek og veldig svak strek de gangene jeg har testet..
Gjest Skrevet 14. januar 2009 #5 Skrevet 14. januar 2009 Ok var det jeg tenkte også, at jeg er tilbake til det gamle igjen der jeg ikke har eggløsning i det hele tatt.... Du skjønner at jeg hadde SA i januar, mai og desember...og mellom mai og august hadde jeg ikke eggløsning...gav opp alt av testing da og dro til gyn som bekreftet dette med at jeg ikke hadde eggløsning. Fikk pergo og gikk på det i 3 mnd. Testet og så tydelig at jeg hadde eggløsning rundt dag 16-18....så ble jeg gravid og hadde SA og da er jeg vel uten eggløsning igjen...uff kjipt at jeg må gjennom pergo igjen. Tror jeg bare bestiller time hos gyn med en gang... er sånn passe lei av alt for tiden. Har du gått på pergo da?? enkel eller dobbel?? sist gikk jeg på enkel....
blirjegsnartmamma Skrevet 14. januar 2009 #6 Skrevet 14. januar 2009 jeg er på dag 51 i syklus med enkel kur nå. Tviler vel på at det virket for å si det sånn. Skal tilbake til gyn på mandag, så får vi se hva blodprøvene viser.
Gjest Skrevet 14. januar 2009 #7 Skrevet 14. januar 2009 Du jeg vet akkurat hvordan det er...uff...laaaange sykluser og man vet liksom ikke hvor i syklusen man er heller. Lykke til hos gyn og håper at det ordner seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå