sikakvavol Skrevet 14. januar 2009 #1 Skrevet 14. januar 2009 Jeg er så glad i sushi, men har vært veldig skeptisk til å spise det under graviditeten. Jeg har kun spist det en gang på en restaurant, hvor de forsikret meg om at fisken hadde vært frosset, og at det derfor ikke var noen bakterier. Men hva med sushi fra Deli de luca? Er det trygt å spise den? Den lages visst fersk hver morgen, men vet ikke om fisken har vært frossen. Noen som vet/har noen erfaringer?
Seels Skrevet 14. januar 2009 #2 Skrevet 14. januar 2009 Jeg er helt gal etter sushi og har proppet meg hver gang jeg har hatt anledning. På det kvalmeste var lakse-sushi det eneste som fristet. Jeg holder meg unna dypvannsfisk og innmat fra krabbe, men ellers er det ganske så fritt frem. Det jeg er veldig nøye på er at sushien er nylaget, dvs at jeg bestiller - de lager. Jeg er ikke helt 100% trygg på ferdig pakket, så da lar jeg vær å spise det. Men dette er meg, alle må selv finne ut hva de er komfortable med. Jeg ville spurt jordmor/ lege om hva de mener om bakterinivå i ferdigpakket sushi.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå