Aquanimba Skrevet 14. januar 2009 #1 Skrevet 14. januar 2009 Mannen kom hjem i går med bleier til småtten. Bruker vanligvis Pampers, men mannen kom da altså hjem med FirstPrice. Noen som har forsøkt de?? Er de ok,selv til en så lav pris?? Hvis de fungerer helt bra, erde tjo ingen grunn for min del kjøpe Pampers til 70 kr for 60 bleier, når disse koster 30 for 50 stk.. Skal innrømme at jeg er litt skeptisk, men dette kan jo også bare være gamle fordommer:)! Håper på gode svar!
Isilra Skrevet 14. januar 2009 #3 Skrevet 14. januar 2009 Vi bruker de Kjempefine og rimelige. Største forskjellen er vel at de er en smule stivere enn pampers kanskje..
lillyvanilly Skrevet 14. januar 2009 #4 Skrevet 14. januar 2009 Har bare brukt de de siste mnd. Kjempefine!! Både i passform, og at de holder på veske...
Elle melle deg fortelle Skrevet 14. januar 2009 #5 Skrevet 14. januar 2009 Jeg likte de ikke. Men jeg bruker landlord sine som også er mye billigere. De liker jeg. Så kan nok være gode om de er billige ja. Jeg synes landlord sine er mye mykere enn first price.
Mittens ♂♂ Skrevet 14. januar 2009 #6 Skrevet 14. januar 2009 Jeg prøvde dem på eldstemann da han var baby, og jeg mener å huske at jeg syntes de var så stive. Jeg har ikke kjøpt dem etter det, så jeg var vel ikke så veldig fornøyd. Men, har landlord bleier altså? Det har jeg ikke fått med meg. De må jeg prøve ut.
Elle melle deg fortelle Skrevet 14. januar 2009 #7 Skrevet 14. januar 2009 Det har de. Veldig fornøyd med de:-)
Aquanimba Skrevet 14. januar 2009 Forfatter #8 Skrevet 14. januar 2009 Hmm...Syns også de var litt stive ja.. Kanskje prøve Landlord da. Prikken har sovet med FirstPrice i natt, så ut til å holde seg nenlunde tørr.. Får bruke opp denne pakke, og prøve den andre typen etter det:) ER jo faktisk greit med et rimelig alternativ, så lenge det fungerer? Bleier koster j faktisk en god del:).
Nattinatta Skrevet 14. januar 2009 #9 Skrevet 14. januar 2009 ja vi er fornøyd med både landlord og firstprice vi!! Bruker begge... Men jeg synes kanskje at landlord er noe stivere?? Vel vel, god eer de da selvom. Hovedpoenget er jo at de holder på det som kommer ut!
mammamammamammamor Skrevet 14. januar 2009 #10 Skrevet 14. januar 2009 di er veldig gode. trusebleiene er best om natta, di er veldig myke og behaglige
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå