Anonym bruker Skrevet 14. januar 2009 #1 Skrevet 14. januar 2009 http://www.finn.no/finn/bap/object?finnkode=16046034&WT.svl=Link NOT... Kva tenkte fotografen på ?? Fint med "tagging"
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2009 #2 Skrevet 14. januar 2009 Skulle til å si at disse er da ikke tatt av en profersjonell fotograf, var mer enn taggingen jeg ikke likte med dem. Bl.a rart lys på enkelte. Men så ser jeg de to siste bildene og det er jaggu Fame i Bergen som er de heldige vinnerene. De forutgående er nok tatt bak ryggen på den innleide fotografen.
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2009 #3 Skrevet 14. januar 2009 Det er mye rart ute å går..., men disse har nok en spesiell smak. Se på bildet deres på veggen der ungen og de sitter i bur....
Anonym bruker Skrevet 14. januar 2009 #4 Skrevet 14. januar 2009 Bildene er nok tatt besvist med grafitti i bakgrunnen for å skape en kontrast. Skjønner ideen selv om jeg ikke liker den selv. Når det gjelder bildet hvor de sitter i bur, så ser du nok veldig feil. Dette bildet henger som det sies over her i Fame sitt studio i Bergen og det er ikke fotografert i noe bur. Det er en bilde som er laget på hard flate og kuttet opp i biter før de limes opp med litt avstand. Ser det godt når du ser det i virkeligheten og en litt kul effekt....selv om det ikke er verdt prisen.
Gjest Skrevet 14. januar 2009 #5 Skrevet 14. januar 2009 Lurer på om det er en ny trend, det med å ta kontrastbilder som bryllupsbilder? Har sett flere serier med grafitti i bakgrunnen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå