Gjest Skrevet 14. januar 2009 #1 Skrevet 14. januar 2009 Jeg trenger vogn til LilleTrass jeg.Har jo den jeg fikk etter engelen,men den skal snuppa få når den lille er født.Å da må jo jeg ha ny.For det er vel lurt å ha,selv om han er snart 3 ?? Tenker ikke på trille,for det har jeg altOle Brum trille....Elendig på grusveier.Å det er det jo her, og der vi skal feriere.Dessuten er den for små nå. Men,har dere noen tips til meg? Jeg har ikke peiling jeg altså.Det eneste kriterie jeg setter er at den er god å trille på grus og asfalt og at den er ok til lilleTrassegutt å sitte i.Å ikke så dyr ;o)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 14. januar 2009 #2 Skrevet 14. januar 2009 Vi kjøpte DBS trille til rosa i fjor. Den er lang i liggelengde, det er 4 hjul og ellers er det knekkstyre og kurv under. Hadde med til Hellas og den funket supert. Der er det brostein, grusvei og sandstrand:-) Nå er dette en forholdsvis ny modell, så brukte finner man kanskje ikke så mange av. Da ville jeg sjekket nettet og sett etter Emmaljunga Scooter. De er nogenlunde samme prinsippet som DBS`en og man finner flere brukte på nettet. Scooteren er også forholdsvis lang i liggelengde og er samtidig liten og nett og grei å trille på grus blant annet. Det var mine tips;-)
Gjest Skrevet 14. januar 2009 #3 Skrevet 14. januar 2009 Siden han begynner å bli så stor er du kanskje ute etter en som ikke koster så mye?? Vi kjøpte en carena trilleIkke sports vogn,heller ikke sånn med små hjul.Men ei god trille med gode hjul og lett å trille på alle underlag.. http://www.carenababy.com/CARENA/Norway/STROLLERS/ Vi har modellen før.
Attpåklatten :-)™ Skrevet 14. januar 2009 #4 Skrevet 14. januar 2009 Har hatt Carena Easy, men den synes jeg kun duger til shoppingsentergulv! Hjulene knirket og var ikke noe på ulendt terreng, samt at vi sparket inn i understellet hele tiden siden vi er høye. Det viktigste er nok at du har store hjul som ikke er svingbare om du skal bruke den på grusveier og lign.
Gjest Skrevet 14. januar 2009 #5 Skrevet 14. januar 2009 Tror jeg går for emmaljunga jeg.Den var mer i min smak og bruk ja.Den trilla jeg har er drittvanskelig å trille.Hjulene lever sitt eget liv. Så var det å finne pris da,og se hvem som har den her rundt.Virka veldig grei.Å så var det jo med fotpose å!! Jøss liksom ;o) Har det merket i sportsvogn,og storesøster er klar i sin sak.Hun bytter ikke til anna.Så,da har jeg jo ei vogn flere kan bruke etter hvert å,om jeg kjøper den.Men det er vel egentlig bestemt alt ;o) Takker =0)
Gjest Skrevet 14. januar 2009 #6 Skrevet 14. januar 2009 Her en carena easy også den er bare til shopping turer, den andre er trille..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå