daddydj Skrevet 14. januar 2009 #1 Skrevet 14. januar 2009 Hei! Hvordan vil dere beskrive partneren deres da dere var 10 uker på vei? Gjerne med stikkord..
milla87 Skrevet 8. april 2009 #3 Skrevet 8. april 2009 sur, egoist og vi har det ikke bra.. bli satt sist i rekka!! jeg vil han skal kvitte seg med bikja, men da kaster han heller ut oss!!!
Anonym bruker Skrevet 11. april 2009 #4 Skrevet 11. april 2009 Kvitte seg med bikkja, hvorfor?? Fordi du er gravid?? Hadde kasta ut typen før bikkja ja. Man kvitter seg ikke med en hund bare fordi man venter barn. SKJERP DEG MENNESKE! Håper han hiver ut deg først!!!!!
Anonym bruker Skrevet 11. april 2009 #5 Skrevet 11. april 2009 Enig med 17.25- om typen hadde bedt meg kvitte meg med bikkja, er det typen som hadde blitt kasta ut.
Anonym bruker Skrevet 12. april 2009 #6 Skrevet 12. april 2009 HALLO!!??? Hvordan kan du svare på den måten når du ikke engang vet bakgrunnen for at hun ønsker hunden bort!! For alt du vet så er den ikke trygg sammen med små barn - har opplevd selv å måtte si farvel til en hund pga det, og selv om det var utrolig vondt, så valgte jeg ikke hunden til fordel for familien min!!!
milla87 Skrevet 12. april 2009 #7 Skrevet 12. april 2009 Hunden har vært aggresiv mot barn 2gang før å hopper alle sammen!!! om vi er ute å går tur blir den helt klikk når den ser unger.. Hvis dere velger en hund foran familie er det virkelig lavmål...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå