Mage Mi Sa Jo Skrevet 14. januar 2009 #1 Skrevet 14. januar 2009 var uteen turigår forjegtrengte litt nye klærda magen har begynt å bli velsynligogdet meste begynner å bli trangt. tok turen innom hm,deterdenenestebutikkenmed mamaklær som er ganske så nærme. fant en olabukse som opprinnelig kostet 498,- men med 70% avslag var ikke det store summen jeg måtte ut med,fant også noensingletter til 20,- og noen ok trøyet til 50,- og 100,- kr. så for under 500,- fikk jeg meg 1 bukse tre singletter og to trøyer plusslitt annet dill. jeg er kjempe fornøyd med at det var salg. andre som har gjort gode kupp i årets januarsalg. må jo shoppe mer men det var ikke noe mer på hm jeg likte så må reise lenger imorgen.
*toppris* Skrevet 14. januar 2009 #2 Skrevet 14. januar 2009 hva med nettbutikker da? har jo fx ellos.... mye salg der inne også... lange tunikaer osv, og mammaklær;) skal innrømme at til tross for min sa så handler jeg litt jeg oxo... skal jo snart prøve igjen og sist jeg var gravid fant jeg ikke noe særlig som jeg likte;)
Mage Mi Sa Jo Skrevet 14. januar 2009 Forfatter #3 Skrevet 14. januar 2009 jo jeg har bestilt litt på nett også men det tar jo noen dager før pakkene kommer.
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 14. januar 2009 #4 Skrevet 14. januar 2009 jaa.. salg er herlig. i går var jeg innom en barnebutikk som jeg aldri går inn i fordi at klærene egentlig er litt dyre. men med 70% så måtte jeg inn og snike. fant en mørk lilla skjorte til 26.50, en strikkevest til, til 38.50. og en 2pk body til 35kr. he he.. DA er det gøy å shoppe.
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 14. januar 2009 #5 Skrevet 14. januar 2009 ja og på kid fikk jeg 2 pynteputer til sofaen til 15kr stk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå