RockMyWorld Skrevet 14. januar 2009 #1 Skrevet 14. januar 2009 ALT av interesse:-) Men ingenting som må bestilles, for det har jeg ikke tid til! Ca 500 - 700,- Pleier vanligvis å være veldig så fantasifull, men denne gangen har hodet stoppet opp!!!! Vil selvfølgelig ha noe som ikke alle andre kjøper, og dåpsbarnet har eldre søsken, så har alt av sangbøker, eventyrbøker ol..... TIPS???? Please.....
Gjest Skrevet 14. januar 2009 #2 Skrevet 14. januar 2009 Minste fikk et nydelig album til dåpen. Det er i blått røy av et slag, med sølvramme hvor det står PRINSESSE. Det er kjempefint syns jeg. Koster 525, og tror de fleste gullsmeder har det
ana baroma Skrevet 14. januar 2009 #3 Skrevet 14. januar 2009 Tollekiv, det fikk snupps - og det var gave vi setter stor pris på Trenger jo ikke å være gull eller sølv:) Ellers er barnebestikket i stål i flittig bruk her i huset!
RockMyWorld Skrevet 14. januar 2009 Forfatter #4 Skrevet 14. januar 2009 Takk for tips:-) Da har jeg noe mer å tenke på! Flere med gode ideer?
Mamma til ei nydelig prinsesse Skrevet 14. januar 2009 #5 Skrevet 14. januar 2009 Jeg har kjøpt perlesmykke og perlearmbånd med små søte perler til et par fadderbarn. Når de blir større og smykket blir for lite kan smykket og armbåndet settes sammen sånn at det passer! Det er kjempesøtt!
Løven,fisken og vekten Skrevet 14. januar 2009 #6 Skrevet 14. januar 2009 ett stort smykkeskrin...det kjøpte jeg til fadderungen min og det var en hit...ingen som kjøper det for alle kjøper sånne små
Gjest snoopidoopi Skrevet 14. januar 2009 #7 Skrevet 14. januar 2009 Hva om dere lager et unikt smykke - et storesøsknene tegner selv?? Eventuelt en tegning dere alle bidrar litt på? Hadde jeg gjort! :-) www.barnestrek.no
Libido- Skrevet 14. januar 2009 #8 Skrevet 14. januar 2009 Mini navnesmykke fra www.personligesmykker.com =) De er knall søte =)
RockMyWorld Skrevet 14. januar 2009 Forfatter #9 Skrevet 14. januar 2009 Ja nå fikk jeg sinnsykt lyst til å gi et mini navnesmykke, men de har 14 dagers leveringstid, og vi skal i dåp nå til helgen! Men det blir i alle fall gaven til neste dåps-jente:-) Men takk for tips, nå har jeg jo fått mange, skal ta en tur og sjekke i butikker, å se på forslagene:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå